úterý 3. ledna 2012

Děsivý náboj dQ

     Cestou necestou jsem se ocitla před 11. hodinou opět v našem krásném hlavním městě. Svítilo sluníčko, skoro 10 stupňů, krásné jaro, akorát mi maličko přijde, že 3. ledna je něj trochu brzo...
     Ještě mě očekávali tři hodiny útrpného čekání.

     Přežila jsem je, připadala jsem si jako obživlá umírající zombí, ale zvládla jsem i dojít do školy! Zase podzemí áčka, A s135. Půl hodiny předem jsme byli asi 3, postupně se dostavilo všech nás 6. Decentně o pár minut později se dostavil zkoušející. Odemkl nám učebnu s vrzající podlahou a všemi sedadly. Rozsadili jsme se v předních řadách a nervozně čekali na zadání. Listující Novák se v tom očividně vyžíval XD
     Dostali jsme na výběr jestli chceme 2 otázky z termodynamiky nebo radši dvě z elektromagnetismu, dohromady byly 3. Brali jsme radši tu termodynamiku. Poslední jsme si opět mohli zvolit jestli z elektřiny nebo magnetismu, to jsme už nechali s podmínkou "hlavně něco lehkýho" na něm.
     Zadání znělo: Carnotův cyklus, Vedení tepla, Kapacita + kondenzátor - deskový a jeho kapacita.
     Z nás šesti to udělali 3. Dva nenapsali skoro nic k otázkám, jedna zvládla jakžtakž jednu otázku ale ostatní nic moc, dostala ještě několik šancí, kde si i mohla vybrat co chce, ale bohužel.
     Zůstali jsme tři, babral se s námi, ptal se zapeklitě, zabloudil i k laborkám ze cvičení, ale jenom lehce, panovala tu docela přátelská atmosféra. Nakonec z toho bylo A B C ... já jsem brala střed :D ... to je pak na světě krásně... jsem snad poprvé šla na první termín :)

     Už mě nemusí děsit náboj dQ ve spánku XD ... ale pan Gauss mě asi hned tak neopustí, sviňák jeden XD

     11. 1. na mě čeká teorie chyb, kdybch to dala, tak jsem nejspokojenější člověk na světě, měla bych v podstatě splněno :D
     16. 1. geodézie, ta snad bude v klidu
     20. 1. céčko, ale asi si ho dám až na 24. ... krásná představa že budu mít 24. všechno hotový, zapůsobí síla pomazánkového másla i tentokrát? ... jsem asi příliš naivní ...

tyjo, on je už novej rozvrch na letní semestr... snad ho příliš nepředělaj, líbí se mi, konečně takovýho volna, co já ale s tim budu dělat? XD

Žádné komentáře:

Okomentovat