pondělí 7. listopadu 2011

Že by?

Bílé nic pojednou zmizelo, dalo tak příležitost k seberealizaci modrému nedotknutelnu... nepoeticky řečeno, konečně byl den, kdy po dlouhé době nebyla inverze... ale to nebylo, doufám, jediné dnešní plus :D
     V pátek jsem úspěšně odevzdala druhou domácí úlohu z vyrovnáváku, akorát je otázka, jestli jí mam dobře, doufám, že alespoň většinu snad jo, ale kdyby mi ji nevrátil, byla bych radši. XD

     O víkendu, o sobotě jsem zavítala do jednoho města, které nese stejný název jako přechod přes řeku, či údolí. To nebylo však jediné, co se v sobotu dělo. Večer jsem vyrazila ještě s jedním tvorem do podniku na okraji lesa. Pořádala se tu totiž dlouho plánovaná akce třídního významu. Na čas, kdy byla akce z plánována, samozřejmě nikdo nedorazil, ani my. Decentně jsme se vlivem vnějších podmínek rozhodli dostavit o hodinu později, to se posléze protáhlo až na další tři čtvrtě hodinu. Dostavivší jsme tím pádem rozšířili na trojnásobek (já nejsem vůbec postižená školou XD...), celkem se nás tam sešlo něco kolem 10... téměř na suchu jsme pokecali a odebrali se směrem východním, kde jsme na čerstvém vzduchu prohodili řeč ještě se třemi dalšími jedinci.

     V neděli jsem se z povinnosti a bez nadšení pustila do dodělávání jedné technické zprávy na geo a přípravy na dnešní druhý test z vyrovnáváku. Ten první jsem tak maličko pomrvila a budu si ho muset někdy opravit - asi za 14 dní...

     Dnes jsem jako vždy nasedla do jednoho z mnoha dopravních prostředků a zprostředkovaně jsem se dopravila do míst mučení. Na druhou hodinu jsem se dostavila do učebny a spořádaně zasedla očekávaje událostí příštích. Od dopolední skupinky jsme měli částečné informace o zadání testu a byli proto ještě více znepokojeni, minule jsme měli stejné zadání jako oni...
     Zadání jsme opět obdrželi vytisklé na papír. Nebylo tak docela stejné jako měla skupinka před námi, cvičící se rozhodla nám tam nějaký příkládek nedát (jako jediná skupina na cvičení nemáme pana Žárovku, ale jednu doktorandku), protože jsme ten typ příkladů na cvičení nepočítali, uf XD... První tři příklady snad mám dobře, čtvrtý asi ne ... ale prý budou více bodované první dva než ty dva následující... snad to mam, doufám. Bylo by to fajné :D, kdyby se mi konečně něco podařilo XD

pro nadšené počtáře pravděpodobností:

Žádné komentáře:

Okomentovat