čtvrtek 10. listopadu 2011

Listo pádek

     Listí padá a škola stále stojí, ta je asi věčná... XD


     Tak dneska je to už oficiální, pondělní 2. test z vyrovnáváku jsem napsala! Poslední příklad jsem, počítám, opravdu měla blbě, takže jsem dostala 5 bodů ze 6 :D ... první dva byly za dva body každý a zbylý dva po jednom bodu. Jupí hej :D

     V úterý jsem nemusela vstávat konečně na osmou ale až na desátou (odpadl fyzikální seminář). Odpolední matika byla úmorná ale přednáška z céčka tak hrozná nebyla, jelikož nás pustil už po pouhopouhé hodině! A to máme mít tříhodinovou přednášku. Tentokrát ani neprogramoval žádnej příkládek. Achich ouvej, jak já se to naučim ... *propadá depresím* ... furt si řikam, už bych se měla konečně pořádně kouknout na to programování a vyzkoušet si příklady, co jsme už dělali... ale hm... mam na to čas a náladu? No ne že ano...
     Ve středu na geo se šlo zase ven nivelovat, tentokrát s digitálním přístrojem který odečítá z latě sám pomocí čárového kódu, stačí jen srovnat stroj, zacílit, zaostřit a zmáčknout čudlík. Ono to ale s optickym přístrojem neni o moc těžší :D, jenom vám digitální přístroj řekne nejen čtení na lati, ale i vzdálenost... pro nezasvěcené: měřili jsme nadmořskou výšku XD...
     Po chvilce volna na oběd přišlo dvojhodinový cvičení z céčka a posléze dvojhodinovka grafických systémů - Kokeše - grafického programu na výpočty a tvorbu map. Jako obvykle jsme ve škole byli až do  večera - do šesti.
     Dnes jsem ráno zase šla na tělácvík. Škola byla jako tradičně ve čtvrtek od jedný, samý přednášky, jsem holt poctivý to tvor :) Tříhodinovka geo, dvouhodinovka ozařování panem Žárovkou aneb vyrovnávák a závěrečná dvouhodinovka práva - tam jsem neumírala bolestí ruky, přišla jsem na to! Musim to psát na pc XD. V půl osmí jsme byli propuštěni...

     A že bych takhle večer konečně něco udělala? No, ani ne... třetí úloha z vyrovnáváku mi padá na hlavu (máme ji odevzdat v pondělí - ale neni to zas tak úplně závazný), céčko to už taky padá ... a už docela dlouho, matika padá, za 14 dní budem psát druhej test a musim ho napsat fakt dobře, abych získala dost bodů a taky musim vypracovat 3. dcv na trojnej integrál, no... a nevim už... jo taky bych mohla začít dělat další technickou zprávu na geo, ale ta mi naštěstí na hlavu zatim nepadá, aspoň něco XD... já se z toho zcvoknu... chňachňachňa XD

     Zítra ještě od desíti cvíko z matiky a jede se dom, abych mohla zas dělat věci do školy ... Co tohle je za život, kuš už?! ... a pak zas na dlouhých 14 dní zpět do velkoměsta... achich ych XD

Žádné komentáře:

Okomentovat