neděle 23. října 2011

Nebezpečná kružnice

"Poloměr kružnice nasranosti se limitně blíží nekonečnu. Tomu se říká nebezpečná kružnice."

     Další týden utekl a nebylo v tom nic hezkýho. Minulý semestr jsem byla nasr... aná až sedmý týden. Tenhle semestr přišla krize už o dva týdny dřív... V pondělí jsme psali z vyrovnáváku a jak to asi dopadlo. Jasně, že mi to uteklo o bod, čili jeden příklad. Příkladů bylo celkem 5 - 5 bodů a musely se získat 3 body... mám dva body. To znamená, že si tenhle test budu muset opravit. Budem psát každých 14 dní a budeme si moct opravit 2 z pěti testů, no prej si můžem nakonec opravit i víc... ale otázka je, jestli si to dokážu opravit, nemam ráda pravděpodobnosti, takže to znamená celej tenhle předmět, achjo.
     Aby toho nebylo málo každých 14 dní musíme odevzdat domácí úlohu o dvou částech. První úlohu jsem už šťastně odevzdala a naštěstí aspoň tu mi uznaly, nemusim ji předělávat. Horší je, že už máme téměř týden zadanou první část druhé úlohy a stále netušim, jak se má vypracovat, zejtra ještě dostanem zadanou už i tu druhou část a za týden to máme odevzdat, ááááááááááchjo.
     Aby toho nebylo málo hroznýho, pomalu ale jistě mi začání ujíždět vlak z céčka, ale teď o víkendu jsem se pustila do bichle C++ za 21dní XD, takže před spanim už žádná normální knížka, ale céčko na dobrou noc...
     Jak jsem byla plná nadějí, že alespoň test z matiky mi v pátek vyjde. Přece dvojitý integrál a obsahy těles, či výpočet těžiště nebo statického momentu není žádná věda! Prošla jsem si příklady ze cvičení a na přednášce, kde jsme opakovali na test, jsem se překvapivě krásně chytala. Tak proč bych se měla bát? Ve čtvrtek jsem byla ve škole až skoro do půl osmí a po večeři jsem se pustila ještě do matiky. Prošla jsem si rovnice kuželoseček a těles a po jedenáctý byla jakž takž přichystána.
     V pátek se mělo psát v místnosti C-223 od devíti, ve čtvrtek psal ještě kdosi na netu, že se píše už od 8.45, moc jsem tomu nevěřila, páč nic takovýho jsem na přednášce nelyšela, ale šla jsem projistotu trochu dřív. Divila jsem se, nikdo tam na chodbě nečekal. Protože už všichni seděli vevnitř. Musela jsem si proto sednout až úplně dopředu, nepřišla jsem však poslední.
     Dostala jsem zadání mezi posledními. ... Bylo tam sedm příkladů, tolik kolik se dá vypočítat v pohodě za dvě hodiny. Měli jsme na to necelou hodinu. Ještě k tomu všemu, asi pro ulehčení, byly ve všech příkladech stejné rovnice křivek... debilně umístěná kružnice, samozřejmě zadaná obecně písmenkama a ne číslama. Přeskakovala jsem od jednoho příkladu k druhýmu, ale nic nedodělala. Achjo, prostě jsem to taky pokadila. Budem psát ještě dva testy. Všechny jsou na 20 bodů a dohromady z testů musíme mít alespoň 30 bodů na zápočet. Tejden naprd... Ještě mě pořádně začaly bolet záda... aby toho nebylo zas moc málo... vrrr vrrr ... já se z toho už jednou picnu... jdu si udělat aspoň nějakej dobrej čajík :) 
     A zítra začíná další týden a další týden semestru bude v čudu a blíž bude ukrutný to čas zkoušek... bylo by tak krásný dát tyhle předměty všechny ... to je krásná představa ^.^

Žádné komentáře:

Okomentovat