středa 7. září 2011

Vstříc novým zítřkům

     Téměř čtvrt roku uteklo od okamžiku, kdy jsem naposledy páchla do školy, až do včerejška. Mohla bych tady psát, jak jsem úpa nejvíc smutná, že budu muset zanedlouho zas do tý blbý školy. Ale nebudu, ne že bych se zrovna těšila, jenom se začínám opět nudit. Vidim, jak až budu ve škole, bude mě štvát škola a budu se zase chtít flákat XD ... člověk furt chce něco, co mít zrovna nemůže a pořád je nespokojenej :D ... že ho to stále baví :)

     Jak jsem už zmínila, včera jsem páchla do školy. Nejen do školy jedné, ale raději rovnou do tří. Do tý mojí samozřejmě taky - kvůli zápisu, ale mimo toho ještě na Karlovku - Ffuk, a na Fa - na exkurzi k našim milým novým sousedům. V metru nás přepadl Kamikaze, nebo-li boží vítr, přirozeně to bylo na Staroměstské, kde jinde než v blízkosti školy, kde se studuje Japanologie XD
     Byla to jen taková krátká návštěva našeho v podstatě hlavního města, ale stihlo se vše, co se mělo a muselo stihnout. Cesta tam a zpět trvala stejně dlouho jako doba tam strávená, a to se vyplatí. Aspoň, že bylo slušný počasí a po vyřízení všeho zbylo dost času na návštěvu Japashopu a pěší cestu zpět do centra zpříjemněnou výbornou točenou zmrzlinou a vodou studenější než led z Alberto-sama XD 
     Ještě taková malá rada, pokud jste na Václaváku a jede vám bus z Florence a chcete tam dojít pěšky, chce to o trochu víc času než půl hodiny, aby jste nemuseli skoro běžet a zbyla dostatečná časová rezerva... :D

Oznamujeme všem zaměstnancům a studentům, že v prostorách Fakulty stavební probíhá ve dnech 5. až 7. září 2011 natáčení akčního studentského filmu.
Zbraně jsou pouze makety.

Děkujeme za pochopení.

     Tohle upozornění jsem obdržela na školní mail a byla to pravda ... po školní budově se opravdu pohybovala tlupa ozbrojenců a nevědět o co se jedná, asi by to byl trochu šok... XD



     Konečně jsem znovuobjevila stránku s online kamerama z Islandu, kdyby to někoho lákalo ^.^


a za týden opět do našeho v podstatě hlavního města, tentokrát na kolej, hm... to zas bude celodenní čekání ve frontě...

Žádné komentáře:

Okomentovat