pátek 19. srpna 2011

Alergie na práci

     V pondělí se přihodila taková zvláštní věc...

     No, ona zas tak zvláštní není, jenom trošičku. Stalo se, že jsem šla do práce. Po dvou měsících neustálého flákání, jsem konečně začala zase něco dělat ve městě vzdáleném pár km. Dostala jsem se do jedné geodetické firmy. Celý týden, každý den se po rádu jezdilo na pár hodin do terénu na měření. Okolo poledne, většinou po něm se končilo.
     Jezdilo se na několik km vzdálená staveniště, kde se kontrolovali pokračující stavební práce, či se vytyčilo pár bodů. Nejen, že jsem se tam poflakovala, párkrát jsem dokonce i něco zaměřila, nebo zapsala. Ale bylo vedro a asi se to nezlepší.
     Dneska jsem do práce nezamířila, přepadla mě nejspíš alergie na práci a stále to ještě nepřešlo. Doufám, že mě to brzo opustí... vrrrrr

Žádné komentáře:

Okomentovat