sobota 7. května 2011

Ve vězení

     Jako ve vězení si připadám, možná je to ještě horší, ve vězení člověk většinou nemusí od rána do večera sedět na zadnici a dělat takové nezáživné věci jako se učit, aby všechno uměl, teda ne všechno, stačí alespoň to, co bude po něm vyžadované. Venku takový nádherný počasí... Doufám, že tenhle čas strávený u fyziky, matiky a zítra i geodézie bude k něčemu a přinese užitek, jestli ne ... tak ať si mě někdo nepřeje!
     Tiše trpící

...
Když dobře tonoucí stébla se chytá
I v peklech horoucích naděje svítá
Vyvstanou možnosti veselých dějů
V záchvatech radosti zase se směju

Když v prach se obrací žaly a chmury
Molly pak při práci vystřídaj dury
Cesta se proklestí jak nový doby
Čas odvál bolesti nářky a zloby

Když stopy jsou zavátý
Černou tmou padá ti
Vždycky aspoň jedna hvězda
Tak si něco přej
Pak zpátky se ohlédni
Po noci se rozední
Špatný sen se ti nezdá
Klidně zmáčkni PLAY

Když touhy vysněný mění se v skutky
A přání splněný vystřídá smutky
Je zase pro co žít i kdyby dočasně
A každej pocit napíšu do básně.
Totální nasazení, Zavátý stopy


...
Probudím se s tváří jinou
Dneska mě nic nepřekvapí
Olejem a vazelínou
Namažu si svoje tlapy

Zjistím svoje souřadnice
Pročistím se WC zvonem
Zrentgenuju obě plíce
Stanu se svým vlastním klonem

Uvnitř hlavy metrák hlíny
Napojím se na infuze
S břichem plným kyseliny
Měním svý sny na iluze

Polknu prášky proti stresu
Vyteču ven na ulici
Zapojím se do procesu
Jako další duše spící

Odpoledne roha vemu
Chodím v ZOO bez rizika
Že dopadnu jako lemur
Co si ztěžka na klec zvyká

Měním svou klec na Zeppelin
Láhev měním v prázdný střepy
Jenom věčnost už mě dělí
Od chvíle než budu happy.
Totální nasazení, Probudím se

4 komentáře:

  1. Pocit, kdy je člověk jako ve vězení moc dobře znám, a to asi ještě mnohem horší než máš ty s učením. Pocit, kdy nedokážeš dělat nic a jenom se chvět se sevřenýma vnitřnostma...
    A jinak s učením můžeš jít i ven na deku :) já to tak dneska s Kristýnou udělala, protože se mi u toho nechtělo sedět na koleji.
    Hlavu vzhůru, čas plyne jako voda a za chvíli od toho budeš mít pokoj a budou prázdniny! :)

    OdpovědětVymazat
  2. no s učením se dá jít sice ven ale jenom s některym XD... já sem si dělala cosi na fyziku a počítala matiku a na to sem potřebovala počítač... prostě je to naprd
    a já tak slintala nad tim dnešnim počasím, to až já budu moct ven tak bude už hnusnej hic... bék :( ... aspoň doufam že se mi tenhle tejden bude dařit v rámci možností jinak se snad odstřelim nebo nevim už XD

    OdpovědětVymazat
  3. Aha, tak to je naprd :/ no já šla pak s učenim ven(něco jsem dělala ráno), ale teda referát, co mám udělat na pc do 12.května byl odložen, zato jsem ale byla odměněná nádhernym dnem.
    Hele třebas hic nebude a poštěstí se ti, že bude akorát a vždycky se dá vyhledat aspoň stín, kde takovej hic neni :)

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo ale to už nebude tak hezký jaro, štve mě to... vrrrr, ale co se dá dělat

    OdpovědětVymazat