čtvrtek 26. května 2011

Opičárna

     Tak fyzika úspěšně zdolána... jaký nervy zbytečný to stálo :D

     Jak blázen jsem se v ní šťourala už od soboty, udělala jsem si za tři dny čtyři náročné, rozsáhlé taháky A4 (výpisky z veškeré látky, co jsme probrali za semestr), dva dny následující jsem si tyto taháky procházela a byla vypatlaná, zničená, mrtvá jednoduše i složitě (ty taháky byly pouze v podobě sloupečku max 9 cm široký, psány sedmičkou).

     Dva poslední dny jsem už blbě spala a byla totálně vynervovaná a zbytečně skoro?! Prostě a jednoduše jsem to celý opsala, a to nás bylo více, takže pohodička :D ... prostě kdo měl dobrej tahák - pomůcky, tak měl A, kdo měl blbé pomůcky - měl D, E, v nejhorším případě mu řekl, aby přišel příště. Chudáci ti, co neměli seminář a museli psát příklady, dva museli mít dobře, aby mohli psát zkouškovou písemku z teorie, prošel myslim jeden.

     Takže dobrá rada na závěr, když chcete dát fyziku na A - zapište si seminář a splňte ho - napište testíček, a zpracujte, či si nějak sežeňte dobré pomůcky ke zkoušce :) Vyučující se vůbec nepřemisťoval během zkoušky, jen seděl za katedrou, takže když jste neseděli v posluchárně úplně vepředu, bylo to v klidu a pohodě... opičárna, ale potěší :)

     Jestli ty potraviny fakt nelžou a od 8. mam volno... chichi, uvidíme... aneb 3. GD a 8. MA2G ... bude ze mě uctívač potravin asi :D

zadání:
1) gravitační pole, potenciál, pohyb hb v gravitačním poli (včetně Keplera)
2) vlny a jejich základní vlastnosti, vlnová rovnice, Huygens, elementární vlny
3) rovnice kontinuity, Bernoulliova rovnice

4 komentáře:

  1. Vidiš to, kníkala a ukeřila jsi nakonec zbytečně :D Ale pokud budeš zas někdy potřebovat, tak virtuální drbání je stále k dispozici ^^ :D
    Jinak, jaký potraviny proboha? O_O :D

    OdpovědětVymazat
  2. ok XD... ale jestli bude mít moje pomazánkový máslo pravdu... mu končila trvanlivost 8.6., to mam mít poslední zkoušku, a to je znamení XD, takže jestli 8. udělam poslední zkoušku tak budu uctívat pomazánkový máslo, amen XD

    OdpovědětVymazat
  3. Jo aháá :D zajímavá to dedukce :D

    OdpovědětVymazat