čtvrtek 19. května 2011

Kongo

     Kongo... a nemyslím tím stát ve střední Africe :D

      Druhá, no v podstatě už má třetí zkouška, je za mnou ... a úspěšně... to je hlavní :)
     Byla jsem nucena vstávat již před sedmou hodinou, na to jsem si už za ten týden docela odvykla, ale budík mě nějak ani nemusel budit, překvapivě XD... no nic dost už tlachání kolem a kolem...
     Měli jsme sraza v 7.50 v C-202, Ludvík ale dorazil pozdějc, nějak zapomněl, že to dal už od 7.50 a ne od 8.00 XD. Psali tam s námi ještě písemku opakující matiku 1, tak snad jim to dobře dopadlo. Nás bylo pouhopouhých 9, a to nám mělo být docela dost, jenomže se všichni po prvním termínu asi lekli a zdrhli XD
     Písemka obsahovala, to co jsme očekávali, teda aspoň já, měla jsem taky sakra štěstí, páč těleso, který jsme měli narýsovat, byl válec v kosoúhlym promítání, a ten jsem v podstatě jako jedinej uměla nejen narýsovat, ale i spojit dva body na pášti nejkratší cestou (geodetika). Když jsem se na tuhle zkoušku připravovala, tak jsem si tak podvědomě řikala, jojo ten by tam mohl být ... a taky že jo :D
     Když to vezmu postupně, tak první úkol byl početní - dopočítat neznáme úhly a strany u sférického trojúhelníku, když jsme znali dvě strany a úhel proti jedný z nich. Druhá část jedničky byla aplikace sfér. troj. na Zemi, viz zadání. Druhý úkol byla klasická zeměkoule v pravoúhlé axonometrii - zobrazit na ní rovnobežku a poledník Moskvy.  Třetí byl již zmíněný rotační válec v KP a geodetika. A čtvrtý úkol byly mapy - jedna v polární poloze, ortografický projekci a druhá v gnomické projekci, v rovníkové poloze. U tý poslední mapy jsem akorát nevěděla, jak určit rovnoběžku, na které bod leží a zapomněla jsem tam dokreslit rovnoběžku 40°... takže tak ...
     Psali jsme písemku dvě hodiny, chvilku před desátou jsme končili. Vyhlášení výsledků bylo za půl hodiny v 10.30 v B-375. Nebylo to veselý. Tohle byla prý jeho nejhorší zkouška... z 9 měli 2 lidi E a jeden A, zbytek byly F. Takže jsem ani z toho svýho A nemohla mít radost :) ... jenom jsem čuměla, je hezký dostat známku, o který se vám ani nezdálo :D ... já bych byla ráda i za D XD


zadání:

Tak teď mě čeká 26. fyzika, 3. geodézie a 8. matika... a já chci mít od 9. volno! Takže, ať mi někdo tenhle můj plán zkusí zkazit a skopu ho dokulata XD...

Žádné komentáře:

Okomentovat