neděle 10. dubna 2011

Na shledanou

     Je tomu opravdu tak. Opouštím civilizaci a zítra odjíždím téměř na dva týdny do hor, do divočiny.
     Na druhé straně známého světa (no, trošku přeháním) budu ještě s dalšími dobrodruhy trávit celé dny touláním se po horském, téměř již příhraničním městečku a jeho okolí.
     Jak mi vždy přeje štěstí, tentokráte tomu není jinak: Přibližně 14 dní si užíváme skoro letního počasí, a proto teď, když budeme muset být od rána do večera v térénu, se musí vrátit to pravé jarní, dubnové aprílové počasí, abychom si to tam ale opravdu pořádně užili. Přes noc má být kolem nuly a přes den něco přes deset stupňů, to by nebyla zas taková trágédie... kdyby taky nemělo pršet a nad 800 m i sněžit (no prdivoko hej!) takže se už mooooc těším. Ale tak snad to nebude zas taková hrůza a nebudem tam mrznout... i když co já vím, co můžeme čekat na té druhé straně světa.
     Takže sayonara... jak se u nás v Čechách běžně říkává. Snad přežiju tu odvykací anti-internetovou kůru a všechno kolem a kolem...


Ááááááá, mně se tam nechceee! A ne, zhluboka dýchat! Chce se mi tam, chce se mi tam, moc se mi tam chce! ... a už je to dobré... XD

Žádné komentáře:

Okomentovat