čtvrtek 7. dubna 2011

Ehm

     Před pár dny, konkrétně předevčírem, jsem dokoukala jedno anime. Kdyby jste si  googlili, či seznamili jeho název, naleznete mnoho odkazů na recenze pějící chválu a šířící do okolí své nadšení. Já nadšení nesdílím ani v nejmenším, proto ho tu ani nečekejte. Většinu doby, kdy jsem toto anime sledovala, jsem vzývala boha, nebo nadávala. I když pár výskanců se vlastně obejvilo :D ... ale asi tak dva v úplně posledním díle. Celkově bylo anime příšerné díky jedné, promiňtě mi tento výraz, DEBILNÍ postavě a také díky přiblblému ději.

Uraboku
(Uragiri wa Boku no Namae wo Shitteiru)
2010

     Nevím, proč jsem se na toto anime dívala. Jo, už vím, bylo to nejspíš kvůli animaci, ta je hezká, ale to je asi všechno. Postavy jsou udělány tak, aby se líbily. Proto se nedivím, že náctileté slečinky tolik nad tímto úkazem výskají. Mně se zdáli tyto seksy postavy, místy až příliš seksy...

     Hlavní postavou je Yuki, již zmíněná DEBILNÍ postava, a bylo by lépe ji celou vycenzurovat. Tak to pociťuji alespoň já. Yuki je neschopný blbec, kterého všichni ochraňují a zachraňují a položili by za něj život. Blbci. Proto jistě chápete, že ho ... nemám ráda. Navíc je to zženštělý uke a ty nemám ráda všeobecně. Celý děj se točí kolem něj, a když náhodou v nějakém dílu je pouze okrajovou postavou (i to se asi dvakrát stalo!), je okamžitě úroveň celého anime o 1000% vyšší.
     Děj jsem úplně nepochopila, ale bude to nejspíš tím, že jsem spíš nadávala, než pečlivě sledovala dějové linie.
     A ten konec, tak takový se přeci jenom často nevidí - viz ilustrace, omluvte spoiler, ale na něm přesně pochopíte, proč jsem u Uraboku vzývala boha.

     Abych jen nekydala hnůj, tak nějaké to plus Uraboku přeci jen má. Je to již ta zmíněná animace - s ní souvisejí pěkně udělané postavy (krom toho hnusáka). Zde bych měla zmínit, že tři postavy (nepřátelé) nosí uniformy a jak jinak, jsou velice seksy, ale to jsou vlastně i všichni ostatní... bohužel někdy až moc...
     Na závěr ještě jedna třešnička XD ... mnohé postavy jsou dabované dabéry z Durarara - svou postavu zde má například dabér Shizua, Shinry, Izayi, Simona, Kidy (Lighta z Death Note) a to mi připomnělo, že v posledním díle se dočkají své odměny příznivci Shizaya pairingu :D

     Kdyby jste se mě zeptali, jestli má cenu se na tohle anime koukat, tak ani nevím. Na jednu stranu je to v dnešní době jedním z mála nových anime, co lahodí oku, ale na stranu druhou, se nedá moc mluvit o nějaké kulturní a umělecké hodnotě... Takže se rozhodněte sami...

ilustrace:
 
 
- tak jsem se rozhodla po dlouhých a namáhavých úvahách, že se přeci jen maličko odkopu z pod své anonymní deky a na závěr této kousavé recenze uvedu chvíli, kdy jsem nenadávala, ale nadšeně přikyvovala... poslední dva díly jsem zhlédla přes skype s jedním takovým úchyláčkem, a takto to dopadlo ^!^

7 komentářů:

  1. Ano, z téhle recenze přímo čiší, jak máš Yukiho v oblibě! :D
    A ty jo...jakto, že jsi do ilustrací nedala printy ze Skypu s našema výrazama? :( Jsem se těšila na ten print screen ala natěšené fangirls, když se tam střetli dabéři Izayi a Shizu chana! :D

    OdpovědětVymazat
  2. no, já ho přímo miluju XD... přemejšlela jsem o tom, ale zas tenhle blog je takovej anonymní... a nechci se zas tak prozrazovat :D

    OdpovědětVymazat
  3. No, hlavně já tu jsem teda dost anonymní :D, když mi na tvym blogu nejdou postovat komenty s nickem, ale automaticky se mi tam pořád háže moje jméno >-<
    Háá, že bych to teda dala na fb :-U-- XD

    OdpovědětVymazat
  4. bože ty furt s tim facebookem... že já tě už kopnu! XD

    OdpovědětVymazat
  5. tak to tady máš ty smrádku XD

    OdpovědětVymazat
  6. Opožděně děkuji! XD Ty jo zdá se mi to, anebo jsme fakt nějaký víc zatemnělý? Že tys to ztmavila? :D

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím pěkně XD... ne, nic jsem s tim obrázkem nedělala... si holt černoch XD

    OdpovědětVymazat