pondělí 21. března 2011

Odsouzenec

     Asi ze mě bude mrtvola. Zažalujou mě za pomluvu, či za vážnou psychickou újmu, nebo mě rovnou srazí na kole, protože nemaj naštěstí ještě řidičák a nebo... mě jednoduše k smrti utlučou polštářem s Yukim....

     Viděla jsem 16. díl ... Uraboku... po pravdě to má originálnější jméno čítající asi... přes 20 písmen??? Fakt si ho nepamatuju. Kdyžtak si ho najdětě sami.
     Bože můj, proč nemůže mít konečně nějaký anime, hezky animovaný, plný bishíků, pořádnej děj??? A proč hlavní postava musí bejt takovej debil??? Kdyby tam nebyl Yuki... to by bylo úžasné... ach... XD A ten začátek tohoto dílu ... ten byl zas maso... Yuki, kterýho všichni milujou a chtěj ho hrozně moc ochránit, protože je debil a neumí se ochránit sám, odjel někam do prčič a oni tam tak sedí všichni v depresi a myslí na něj, jestli je v pořádku a jak se má. Při sledování jsem taky byla v depresi... ve velký... Yuki... Yuki... ať tě zabijou... prosím... vrrrr

     Omluvám se za silné výrazy... ale jsem z toho v depresi... XD

8 komentářů:

  1. XDDD dokážu si tě živě představit, jak u toho deprimovaně sedíš a nadáváš XD ty vado, ty už jsi u 16.dílu! Jsi mě už předběhla! To jsem přesně mohla čekat :D

    OdpovědětVymazat
  2. no to jsem tě předběhla o hodně :D ... ale jako ten začátek tohohle dílu mě fakt dostal XD ... jak jsem tak googlila tak všechny recenze na který jsem narazila, jsou ve smyslu ... jak je to úžasňoučkovitý anime ... tak čekam, že mě autorky zabijou XD... ale co internet je svobodný svět... he XD

    OdpovědětVymazat
  3. Vidiš, to já si recenze už asi radši ani negooglim XD Hele, jestli zabijou tebe, tak mě asi taky, páč já bych Yukiho taky nejradši vystříhala...přitom v manze mi tak nevadil, když nebyl dabovanej, tak ještě nevyzníval jako zas až takovej debil :D

    OdpovědětVymazat
  4. no, ale tady je fakt příšernej blbec, naštěstí ti ostatní nejsou tak hrozný... i ten děj je takovej nahnutej, je pravda, kdyby tam nebyl Yuki a všechen ten děj kolem něj, tak by to bylo také lepší, mnohem ... aspoň že maj hezký oči (krom Yukiho samozřejmě) a jsou tam sympaťáci nepřátelé... maj stejný cíl jako já ... zabít toho otravu XD

    OdpovědětVymazat
  5. Aspoň, že sis tam našla nějaké spřízněné duše :) :D

    OdpovědětVymazat
  6. to říkám pořád, že jste masochisti...XD

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem větší! :D Hlavně mám v tom masochismu delší tradici jak Kooky :D

    OdpovědětVymazat