čtvrtek 31. března 2011

Nasratá

Tenhle týden se mi nelíbí...

     Sedmička se může zdát jako hezké číslo, ale sedmý týden semestru už tak nádherný není. Od pondělí, kdy jsem se na přednášce z geo dozvěděla, že budu už zase muset přepočítávat semestrálku, kterou jsem už několikrát přepočítávala a byla konečně ráda, že mi vychází. Takže jsem začala počítat s tim, že mi zas vycházet nebude a budu to muset přeměřovat. To opravdu potěší. Máte miliardu věcí, co musíte udělat a ne, že by vám třeba ubejvaly, že něco uděláte a máte to hotový... ne, musíte to milionkrát předělávat a ten čas, který na to už byl uvolněn předtím, zdá se býti úplně k prdu. Mohl být využit na něco jinýho.
     V pondělí jsme ještě navíc měli čtyřhodinovku geodézie - místo dasy... to taky potěší...

     Úterý pokračovalo ve stejném duchu nadšenosti, venku celý den nádherně a já jsem navíc od rána až do večera hnila ve škole, na náladě mi to nepřidalo. Na kongu jsem se ztrácela, velmi. Na semináři z fyziky jsem byla vyvolána k tabuli a měla něco počítat, jenom jsem tam spíš tak stála a profesor nám psal nějaký vzorečky na tabuli a něco vyjadřoval, dvakrát mě nechal něco zderivovat, a když se podíval, co jsem to udělala se slovy: ježiš, co jste to tady udělala... byla jsem také nadšena, připadalo mi, že jsem tam za totálního debila :D... jenom jsem tam stála u tabule a v podstatě prd udělala, že XD... ale tak mam už tabuli za sebou na chvíli, do konce semestru asi ještě pudu jednou, odhaduju...
     Aby tenhle týden nevypadal moc ideálně, tak středa, čili včerejšek byl ještě mnohem horší než dny předcházející... Ne, nebyl konec světa, jenom jsme psali jednu ze zápočtovejch písemek z geo, tentokrát s kalkulačkou - výpočet polygonového pořadu a ještě nějaký to protínání a rajon na závěr. Minulej týden jsme psali na pc a dostala jsem A, bylo to fakt jednoduchý, ale teď... Ne, že bych to neuměla, bylo to sice složitější než jsme dělali na cvíkách, ale věděli jsme o tom, no zpět k věci. Prostě jsem asi jedním ze dvou, tří lidí, co to od nás nedali... Takže jsem dostala Fň. Postup jsem uměla a blbě jsem si to asi namalovala a blbě vypočítala nějaký úhly, takže mi to nevycházelo, a jak jsem byla nasraná za celej tenhle týden, tak jsem neměla ani náladu to předělávat, jako v tu chvíli jsem nevěděla, kde by mohla být chyba, ale všechno to blbý se spojilo dohromady a je z toho F. Budu si to muset opravit, až se vrátíme z výuky v terénu (11.-21.4.11), snad to dam, jinak hahahaha... nebudu mít zápočet, ale já to dam... Geodyka jen tak něco neporazí přece!
     Po geodézii jsme měli ještě matiku, aspoň že jsem z domácího úkolu dostala 3,7 bodu (ze 4 bodů) jinak bych se snad už šla rovnou zastřelit :D... samotné cvíko bylo utrpení, hrůza... integrálové jedni ošklivý XD... končili jsme ve dvě ... ale bohužel jsme na dnešek museli ještě dotvořit zprávu na fyziku, to trvalo tři hodiny asi. Na kolej jsem totálně nasraná, topící se v depresích, dorazila skoro v šest. Ani bolest hlavy nechyběla. Skvělý to den.
     Večer mě naštěstí rozptýlil lesní živočich, vytáhl mě z depresí, takže jsem optimistou! :) A jako fakt to pomáhá, dnešek byl už v pohodě. Kongo jsem chápala! Fyziku sice moc ne, ty vzorečky, ale  na to jsem zvyklá...
     Jelikož je sedmý týden lichý, měli jsme i cvíka z fyziky. Oni na nás byli hodný! Ani se nás debilně neptali na nic kolem úlohy! A neřikali, že jsme se moc dobře nepřipravili, když jsme se připravovali jak kokotíci XD. Sice nám vrátili zrávu, na který jsme včera dělali, ale s tim jsme tak trochu počítali. Zas jsme měli blbě graf - je to naše prokletí asi, takže pěkně předělat a metodě nejmeních čtverců se nevyhneme... ale prostě pohoda už :D

     Minulý týden jsem si chtěla za odměnu koupit knížku (napsala jsem test z matiky na 20 bodů z 24), ale tady v Dejvicích jí neměli a na Václavák se mi moc nechtělo, teda spíš nebyl čas. Tak jsem do knihkupectví šla dneska, že se kouknu, jestli tu knížku tam nebudou náhodou už mít, ne... opět ne... Ale už jsem se naštvala a koupila jsem si jinou knížku! Cha... takže Poslední hlídka od Lukjaněnka má ode dneška svého páníčka,  či spíš paničku... takže cena útěchy XD

2 komentáře:

  1. Omlouvám se, že jsem si s tebou nemohla ve středu psát, napsala jsi mi akorát, když už jsem si připravovala věci na tělák a musela odejít. Aspoň, že ti zvedl náladu lesní živočich, to jsem ráda :)
    Cena útěchy je taky dobrá :) Zaklínače si můžeš koupit třebas, až si opravíš to F, anebo ho můžeš mít jako dárek k narozkám.

    OdpovědětVymazat
  2. to nevadí, jsem stejně byla nepříjemná jak veš XD... no taky mě to napadlo že bych to nějak nenápadně někomu předhodit, že bych zaklínače mohla dostat třeba k narozkám XD... a teď mám zas Antonka... hihihi :D

    OdpovědětVymazat