středa 16. března 2011

Chudinka Máťa

     Tentokráte jsem do Prahy byla nucena přicestovat už v neděli večer, jelikož jsme šli v pondělí dopoledne na střechu vrhnouti se na praktickou část semestrálky na geo.

     Brzký sraz o půl desáté nám ale nezabránil v tom, abychom končili s měřením až kolem půl čtvrtý. Těchto šest hodin jsme strávili, čím jiným než měřením... Na střeše v úrovni 11 patra, jsme měli Dejvice a okolí jako na dlani, bohužel byl opar, a to dosti hustý. Naštěstí jsme všech šest potřebných známých bodů objevili. Kdybychom určovali 7, tak by jsme měli smůlu. Během hodiny zaměřování jednoho stanoviska se počasí střídalo: od oparového zatažena, přes větrno, až po slunečno (kdy slunce pálilo chvílema opravdu dost), ale stále byl opar. Každý určoval své dva body - takže každý měřil své osnovy dohromady asi dvě hodiny. Ještě taky chvíli trvalo, než jsme vůbec ty své body našli. Museli jsme je odměřit od dvou označených bodů na střeše. Měli jsme zadané dvě vzdálenosti ve kterých leží - na jedné přímce. Tak jsme si pěkně nastavili přístroj na jeden označený bod a zaměřili na druhý - abychom měli přímku... hm ... ale na střeše jsme nebyli zrovna sami... sešla se tam s náma ještě jedna dvojice... a jaká náhodička... jejich noha od stativu nám bránila zacílit na druhý označený bodík... to samý se nám stalo samozřejmě i při opačném vytyčení.... takže ty naše body jsme tak zaměřovali, no, přibližně přesně :D
      Za těch šest hodin jsme toho měli až až. Já jsem byla celej den jenom o jednom balení oplatek, páč se mi nechtělo ze střechy sjíždět až do přízemí do bufíku. Aby toho nebylo málo, tak jsme po měření zamířili jako spořádaní studenti na přednášky. Od tří byla geo (tak jsme stihli aspoň půlku, asi) a pak skoro do sedmi bylo dasy... protože protahoval.
     Totálně zničená, jsem se přes Billu doplazila na kolej, vysrala se na matiku, koukla se na Top gear ... nešel internet, ale šla televize... aspoň ... a zrovna dávali Vietnamskej speciál chich ... jsou to kokotíci... :D a s paralenem proti bolesti hlavy jsem to zaklopila po desátý.
      Včera, bylo úterý překvapivě. Ráno stále nešel internet, ale asi jenom mně... nevim, proč mě nějak odpojili, či co. Asi si mě spletli s nějakým neplatičem, páč já net dávno už zaplatila. Už jsem na ně chtěla vlítnout. Naštěstí pro ně, mi ho konečně sami zprovoznili a večer mi už šel.
    Osm hodin cvik v kuse bylo taktéž úmorných. Dasy, Aj, Kog a Sefy ... dasy jsem chápala, dělali jsme jednoduchý příkládky na Joiny. U aj jsem zjistila, že rozumnět mi problém ani tak nedělá, ale vyjádřit se... to je děs, ale hroznej. Já si nevzpomínam na žádný slovíčka ani primitivní! Když mě teda náhodou nějaký napadne, tak je německy třeba, takže super no XD. Kongo bylo tentokrát docela dobrý. Stíhala jsem a docela i chápala, a to je co říct. A fyzikální seminář? Ehm, ale tak jako možná, když se na to budu asi tak tejden v kuse koukat, tak něco vykoumam, co jsme tam asi vyjadřovali XD.
     Večer jsem vážně chtěla počítat matiku (příští tejden píšem první zápočtovej test - zas na pc, a máme odevzdávat první úlohu) - ale byl už večer... přišla jsem někdy v šest na kolej a radši jsem si znova přepočítala střední chyby u toho pondělního měření, páč jsem je dělila blbym číslem při výpočtu. Když jsem se měla už, už dostat k matice, tak promítali dole v klubovně film... no... takže vyhrál film... Armadillo

     Ale dneska, jako fakt musim počítat! Ale už jako opravdu! Mam odpoledne volno, takže už se snad k chudince odkládaný Mátě dostanu :D.
     Dneska jsme měli zas geodézii - to jsme šli poprví v tomhle semestru ven - "zaměřovat pískoviště" - ale ono tam nebylo! No hlavní je, že jsme ho zaměřili XD. Máme ve skupince zpracovat ty data - vypočátat všechny souřadnice zaměřovanejch bodů, pokud jsem to dobře dochopila a vylézt z nás má jedna zpráva, tak jsem teda zvědavá, jak to vypatláme. Já mam na starosti ani ne výpočty, ani ne nákres, ale zprávu ... tak no... nějak udělam kostru a pak se uvidí :D
     Na matice nám poradil jak počítat ten naš úkol, tak mi držte palce, abych to nějak vymyslela, máme tak debilní funkci a teď to derivujte či integrujte... A snad taky vypočítam ty testy ukázkový, nebo to nějak zpytlíkuju. Vrrrrrrrr ... Máťa jedna ošklivá... ! A zejtra ještě k tomu cvičení z fyziký ... áááháááháááá ... Studium harmonického pohybu - úloha č. 12 ... to bude zas porod :D

2 komentáře:

  1. Hih, nějak moc jako nezasvěcená do oboru nepobírám o čem to tu píšeš Geodyčku :D Prosimtě co to je třeba Dasy? Mně to zní jak nějaká kytka :D

    OdpovědětVymazat
  2. to jsou databázové systémy XD.... bych mohla rozšřit mučení... mě tak napadá XD

    OdpovědětVymazat