středa 16. února 2011

Tři zlaté vlasy děda školy

     Už tři dny utekly jako beznohý plaz... prosmýkly se kolem kotníků, zasyčely, člověk jim syčení oplatil a zahrabal se raději urychleně pod zem do bezpečí.

     Včera jsem si opět hrála na emaře, ne že bych seděla v koutě, to snad ani ne, ale nebyla jsem jednoduše osobou optimistou. Mohla za to fyzika. Přežila jsem den, který začal v deset a skončil někdy po čtvrtý (jinak mi bude končit po půl šestý) - samý cvíka: databáze, ájina, geometrie a seminář z fyziky, kterej jsem si dneska za poplatek nechala dneska ráno zapsat do KOSu, když ho splnim - odpustí se mi písemka u zkoušky. A to se vyplatí! Pokud ho teda dokážu splnit, to je zas jinčí otázka XD ...
     Dneska jsme měli jenom dvě cvíka - od devíti, geodézii tříhodinovou - počítali jsme polygonovej pořad oboustranně připojenej a orientovanej. No nevim jestli to dokážu dopočítat, vykoumat - je asi přesnější slovo, příští tejden to máme odevzdávat... no ... uvidíme. Třeba mě osvítí duch svatý a vnukne mi tu pravou myšlenku XD

     Jak jsem včera byla jako mimo a přetékající pesimismem, tak jsem se rozhodla nějak odreagovat a pod pracičky mi přišla taková manga roztomilá. Dala jsem se nějak poslední dobou na yaoi, pod nátlakem okolního prostředí samozřejmě, já jsem v tom docela nevinně, jak jinak :D.
     Nálada se mi včera opravdu radikálně zlepšila. U notebooku na koleji jsem se začala z ničeho nic tajemně usmívat a vesele pokvíkávat.

No color 
Natsume Isaku

     Je to taková hezká a roztomilá manga, že se není mému chování co divit. Pěkně nakreslená, obě hlavní postavy - seme i uke vypadají opravdu jako hošani. Uke není ani zženštilý ani přecitlivělý spíš naopak :). Iida i Sakamoto jsou prostě sympaťáci každým coulem. Tohle není pořádné yaoi, spíš takový lehký odvárek... a má děj! (sice ne nějakej promakanej, to zas tolik děje se přece jenom do jednoho volume nevejde) a vtipné dialogy XD
     Iida je hlučný fotograf, takový pravý opak Sakamota. Sakamoto je poctivý, tichý student - šprt, který v podstatě nedělá nic jiného než se učí a k jídlu jí nudle. Iidovi při jedné párty jaksi exploduje pokoj a přestěhuje se na čas k Sakamotovi. Tomu se to samozřejmě nelíbí, ale co může dělat, když s tím domovnice souhlasí. Alespoň má pořádné jídlo, protože Iido umí slušně vařit. Iido se rozhodne, že samotáři otevře oči a ukáže mu, že svět není jenom pouhé učení. A o tom v podstatě celá manga je. Samozřejmě nelze opomenout fakt, že oba hošani se začnou sbližovati ...

3 komentáře:

  1. Jó tak nátlak okolního prostředí, jasně jasně :D...ty jsi úúplný neviňátko XD...no káždopádně jsem fakt ráda, že se ti to líbilo :) doporučila jsem ti to taky na základě tipu z Tylořina blogu, tak to musí bejt dobrý! XD

    OdpovědětVymazat
  2. *Taylořina...vrr mám zas překlep >-<

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem se pak včera i koukala na její blog na její "tipy" :)... fakt se mi to líbilo, je to takový normální ... nejsou tam ani tuny kytiček ani maxi ukeovská očka a ani hranaté rysy semeho, a to se velice cení XD

    OdpovědětVymazat