pondělí 14. února 2011

Chní chní

     Na co jsem se to proboha dala... Jsem vyřízená po dvou prvních přednáškách v druhym semestru. Sice to jsem byla i minulej semestr, to nebylo jiný... no, ale stejně mam takovej pocit, že tenhle bude asi trochu horší... jsem cvok XD

     Dneska jsem o poledni přijela do Dejvic, speciálně jsem si zvolila dopravu, nejdřív jsem zneužila vlakovou dopravu a poté autobus z Cv. No nebyl to nejlepší nápad, autobus byl docela plnej a nejenže jel přes Louny a Slaný ale i přes Postoloprty... ale ušetřila jsem! 3kč XD než kdybych jela přímym busem v půl devátý Práglu.

     Na oběd semi do menzy nechtělo, protože jsem spořádala sváču.
     Na třetí hodinu jsem šla do školy, na přednášku z geodézie a navazující přednášku databázovejch systémů... to bylo maso, do sedmi do večera... Ještě nikdy jsem teda nebyla tak dlouho ve škole XD. Na těch databázích... nás Čepek teda zas uklidnil, napřed nám řek, že nás půlka tu školu neudělá, a bůhví co ještě... no, je takovej zvláštní. Jo a prej jestli ten jeho předmět všichni uděláme za A tak nám všem koupí pivo. :D

     Prostě mam zase deprese a to zatim nic nezačalo v podstatě. XD
     Taky jsem si dneska zprovoznila na koleji televizi, ale bohužel mi de jenom jednička a její další programy... nova, prima a spol ne... je to divné ...
     Pořídila jsem si taky dneska nejen televizi ale i lístek na G++ na 1.3. to bude zas akce... ojoj

4 komentáře:

  1. Prej do sedmi nejdýl ve škole, a co mám řikat já, když jsem tam v zimáku byla do osmi a teď tam jsem do devíti do večera :/
    A nedepkař, oni určitě naschvál straší.
    Co je G++? Hádám, že koncík, ale jakejch kapel?

    OdpovědětVymazat
  2. coco, já sem tam byla v zimnim nejdýl do čtyř XD... tak je to pro mě teď šok, měla jsem od osmi, jednou od devíti a jednou od desíti takže dopoledne... a teď hle ono je to od tří do sedmi... takže je to pro mě šok trošku XD

    no neni to koncert je to taková geodetická párty XD, každej rok se koná a nás, jako prváky tam budou křít na geodety víš, je to v Retro music hall u Míráku XD... aspoň je tam áčko krtka... takže nějak tak... jsem na to teda zvědavá, doufam že to přežiju XD

    OdpovědětVymazat
  3. G++ je přece seznamovací akce s celým názvem Gay plus plus!

    OdpovědětVymazat
  4. přesně... už se na něj těšim :D

    OdpovědětVymazat