pondělí 31. ledna 2011

Freizeit

     Jak se člověk těší na chvíli, kdy nebude muset nic dělat... a když ta chvíle zrovna přijde, tak po pár dnech se nudí jak veš. Předtím si jedinec představoval, kolik věcí bude dělat, jak si bude užívat ty vzácné chvíle nicnedělání A hle, ono prd. I když jako musím uznat, že tohle je milionkrát lepší než to mučení XD.
     Tak jsem se z nudy vrátila ke hře Dragon age, kterou jsem už dohrála před Vánoci. Vzala jsem si jinou postavičku, tentokráte Dálského elfíka a po 10 hodinách uhraného času jsem zas získala Zevrana do party :D... a je to děvka, ale roztomilá ... chichichi XD
     Jinak se nudim ještě u pletení náramku, co mam už bůhví jak dlouho rozdělanej, u koukání na Queer, u brouzdání se u netu, u dokreslování asi rok rozdělanýho obrázku, u psaní jedný povídky o Lovci zakázaných knížek, občas taky u pokračování jedný možná budoucí knížky :) a jasně, že i u čtení knížky - už jsem zas za půlkou...

10 komentářů:

  1. No vidiš kolik věcí děláš! :D To já se nudim stylem, že spim, pak se probudim a hodiny tancuju u hudby, sem tam jsem na netu, přečtu si nějaký fanfiction, a pak jdu zase spát :D
    BTW: Kdy si dáme ten srazík, abychom navšítily náš gympl?

    OdpovědětVymazat
  2. no ty děláš věcí :D.... jo, tak konkrétním termínem si nejsem zatím tak jistá XD

    OdpovědětVymazat
  3. No, ještě jsem teda přečetla pár mang nasyslíkovanejch z knihovny a už asi 3 dny se chystám na Bastarda, ale vždycky se na něj akorát kouknu, a pak odpadnu k něčemu jinýmu :D

    OdpovědětVymazat
  4. a víš, že mě to ani trochu nepřekvapuje? XD

    OdpovědětVymazat
  5. A víš, že mě to taky nepřekvapuje? XD

    OdpovědětVymazat
  6. XD...Hele, když už jsme u toho Dragon Age, jak to vypadá s mojí postavou a Zevranem? :D Já akorát vim, že ten můj byl velice nadšenej, že má hůl, nic víc XD

    OdpovědětVymazat
  7. no... já sem s nim nějak nehrála zatim XD... takže asi furt někde pobíhá ve věži s holí v ruce a hraje si na velkýho mága XD

    OdpovědětVymazat
  8. No, tak to bys měla napravit! Jen, ať si taky užije něčeho jinýho než svý hole XD

    OdpovědětVymazat
  9. tak až se budu zas někdy nudit :D, pak si bude magič moct užít (společně strávený čas XD) se Zevranem, ale to zas budou hodiny usilovnýho hraní a zabíjení, abych splnila nějakej úkol a on mě přepadl se svou partou vrahounů... jinak ho nepotkam ... takže přibližně takovejch těch 10 hodin dřiny počítam... XD

    OdpovědětVymazat