středa 15. prosince 2010

Zápich tam, zápich sem, co já s tím udělám?!

     Zápočtový týden se chýlí ke konci, mělo by to teoreticky znamenat, že všechny zápočtové testy jsou již pomalu ale jistě za námi a my se můžeme jenom smát.

     Včera po dvou dnech s nervama v kyblíku jsem měla docela chuť se smát. V pondělí jsme psali z geodézie a fakt jsem se radši neodvažovala hádat, jestli to mám nebo ne - celkem bylo 19 bodů a na E stačilo 9,5. Výsledky byly až včera odpoledne nějak před půl čtvrtou. Ve škole jsem byla jenom ráno od 8 asi hodinu, páč byla poslední přednáška z aplikovaný optiky, pak byl linux a aznm ale to mam už splněný, tak jsem se na to jednoduše vyprdla. Zbytek dne jsem strávila na koleji sledováním Ajťáků a stránek geodézie :D, a až po třetí tam byly výsledky, jednim očkem jsem šilhla na výsledky a hle... já mam 14 bodů => C! XD Teď jenom odevzdat předělanou zprávu a tu poslední a snad mi daj zejtra zápich.
     Už bych měla asi dostat všechny zápočty krom ájiny, kterou budeme psát až  v pondělí, tudíž budu muset strávit víkend ve slovíčkách, v pondělí ráno jet na 12. do Prahy, a díky lesnímu Ochinchinovi tady budu až do středy, ale aspoň si užijem vánoční atmosféru, jsem v Praze a ani jsem nebyla ještě na Staromáku, měla bych se stydět XD.

     Při tom učení geodézie o víkendu, se mi do rukou a k uším teda spíš dostalo nový cd od Punk Floid Underground, jako plánovala jsem teoreticky (bohužel pouze), že pudu na křest do Vagonu, ale nějak dva dny na to (myslim) byla Fixa na Strahově a nikoho jsem navíc neobjevila, že by tam se mnou šel, tak jsem to oželila. Taky jsem se na to cd ptala v Bontonu, ale jak jsem správně předpokládala, v životě o Punk Floid neslyšeli XD.
      Pokud znáte jejich předešlý cd Tvůj boj, tak budete možná trochu zklamaný, laťka byla tímto albem nasazena opravdu vysoko. Ale nemyslim si, jako někteří recenzenti tohohle cd, že je to propadák, je to příjemný na poslech a je to hezky rytmický. Kvalitní zvuk je už v dnešní době samozřejmostí. Album trvá 29 min a má 12 písniček. Občas se mi zdá, že nějaké písničky moc natáhly a kdyby byly kratší, bylo by to plus. Minulém album mělo 13 písniček a délka byla pouze 27 minut - délka písničky byla max 2.40, ale to byly to jen čtyři extrémy, jinak se délka písničky pohybovala od 1.37 do 2.25. -> V tomhle albu mají písničky od 1.47 což je jediný extrém, jinak je délka od 2.16 do 2.59, většinou se pohybuje kolem 2.30. Některé písničky se mi proto zdají trochu necelistvé, se zbytečně dlouhými mezihrami. Pár jich je takových nevýrazných. Ale za velmi podařené považuju písničky Hrdina a Pomeje, staly se mými favority - pěkně odsejpaj. :)
     A taky se mi zdá, že trochu výrazově zeslušněly v textech. XD
- shrnutí na závěr: má to své mouchy ale rozhodně nejsou tak velký, aby se muselo cédéčko vyhodit z okna, to rozhodně ne, jestli ho budete chtít vyhodit, tak mi ho radši dejte XD

4 komentáře:

  1. Počkat vy máte nějakou akcičku s lesním Ochinchinem v Praze, o který nevim? Anebo o ní vim, ale už si to nepamatuju, to je taky možný :D

    BTW: Pevně věřím, že tu ájinu dáš :), ty jsi pilný Geodyk!

    OdpovědětVymazat
  2. no tahle akcička tě nemusí zajímat... budeme spřádat plány proti tobě XD
    díky ti za důvěru... budu se snažit anglický Osimchine XD

    OdpovědětVymazat
  3. áááá se bojím, co to vymyslíte!! XD

    OdpovědětVymazat
  4. to je dobře, že se bojíš XD... máš proč :D

    OdpovědětVymazat