středa 22. prosince 2010

Úchyl přišel

     Test, tajemný návštěvník z teplých jižních Čech, davy lidí, trdlové a kaštaňáci kam člověk pohlédl, Kraken se zelenýma očima a návštěva *** (čehosi)
     Tak jsem v pondělí musela ještě jet do našeho hlavního města, páč od 12-ti jsem si musela napsat poslední zápočtovej testík z ájiny. Celej víkend jsem strávila v objetí slovíček a vyplatilo se to nakonec, úspěšně jsem test složila a získala poslední zápočet. Tolik ke škole v tomto roce... Už bylo školy až dost.
     V ulicích hlavního města topícího se ve sněhové čvachtě vzniklé vlivem oblevy, jsem pobývala až do dneška, čili do středy.
     V úterý před polednem přijel úchyl. Vlakem. Z Čech. Jižních. Teplých. Aby se neztratil, tak jsem ho vyzvedla na nádraží. Po odložení jeho zavazadla plného, ani se neptejte čeho, jsem ho odvedla na jídlo (aby si nedal k jídlu mě) a na exkurzi. V centru bylo mnoho lidí, opravdu velice mnoho a také trdlů točících se nadzvukovou rychlostí a kaštaňáků podivně zavánějících. Večer přišel Kraken, ovládl naše útroby a už je neopustil, zůstane s námi navždy. Stejně jako Kraken se mnou zůstal i můj věrný Zevran :D, společně jsme zabili arcidémona levou zadní a on se mnou zůstal, es war sehr romantisch XD.
     Dneska jsem s návštěvníkem vyrazila kamsi, což musím zatajit a tam jsme pořídili nebo nepořídili a snědli, nesnědli a ukradli, neukradli cosi ale to je ještě tajnější... pšššššššš! Opět jsem úchyla musela nakrmit, aby si nedal k jídlu mě a nedlouho poté jsem ho radši nechala odvézt domu. Toť vše. XD

Tak a nakonec ještě něco ke škole, ale to je opravdu poslední zmínka v tomto roce ;)
Bonus - zbytek Bořiho vejžblechtů:
     Najednou se u tabule u výkladu zarazil a zmateně koukal kolem ... "Mně se tohle přesně zdálo, že ukazuju fixou na bílou tabuli."
     "No, řikejte, co řekl Descarte. To vy jste měli zbytečně hodně filozofie místo matiky. Myslím tedy jsem. On už chudák nemyslí."
     "Pane Praži, vyvolejte někoho, kdo mi to nadiktuje." - "Tak třeba pan Boři." - "Ale ten ne."
     "Pozor na ženský. Takhle stojim na chodíku a přejede mě ženská s kočárkem."
     "Mě právě rušíte, že mě nebudete rušit."
     Uvidí čtverečkovanej sešit... "My jsme ve škole řikali kostičkovanej. My jsme byli paka."
     Zakecal se a přehodil řádky u matice... "A proč jsme ty řádky přehodili teda?" ... neměly se přehazovat a chce to uvést do původního stavu ... "Ježiš já mažu jinej řádek."
     Svěřil se nám s příhodou z předešlého dne ... "Druháci mi normálně včera řekli, že se jim ty moje zkratky nelíbí, ale já jsem nepolevil, jsem napsal f'' = SB = 0 a oni nevěděli, co to je SB. Vidíte, jak jsou blbý."
     "A jak to víte pane Barboři? To je úžasný."
     "Kecam, to je x, y, z. Teď jsem sám sebe zmátl!"
     "Pan Barboři je pro přehození a všichni jsou proti."
     "Víte, co to je?" ... ukazuje na čtvereček kterej napsal na tabuli ... "To je nula, digitální!"
     "Pane Krejčí, co tam děláte? Dejte panu Urimu facku."
     "Jestli pan Habi chtěl ten anál."
     "Slečna Pánky má pravdu. To by jsme byli trapáci."
     "Pan Habi byl na repetoru a tam jsme dělali ten anál."
     "Ááááá, mně se rozbila fixa, mně se to asi ulomilo. Já mam nápad, vyměnim to víčko s vypsanou."

Žádné komentáře:

Okomentovat