středa 17. listopadu 2010

Ve smrtelném objetí Matlabu

     Volno, svátek, neni škola... pro někoho by to znamenalo válet si šunky celej den a na všechno kašlat... áááá já to chci takýýý!!!
     O víkendu ale čas nebude, pohltí ho černá díra a vyplivne možná až v pozdním odpoledni neděle, takže moc věcí do školy asi neudělam... udělat technický zprávy, nějakej ten úkol a třeba se už kouknout na probraný věci na nějakejch přednáškách a učit se slovíčka na ájinu?... hm hm hm
     Tudíž dnešek jsem byla pohlcena programem kterej bych nejradši zakousla, v tom lepším případě... ale ne program za to nemůže, to ty příklady, co v něm máme programovat... tak půl hodiny trvalo... minimálně než jsem nějakej ten prográmek jakžtakž pobrala... a jestli budu 7.12. umět příklad vyřešit a pak v tom programu najít asi 4 chyby? hm hm to teda netušim.
     Ten náš vyučující, který si přezdívá Boři a oslovuje nás, na přednáškách a na cvičení z matiky, děti, je takový zvláštní... Před přednáškou z AZNM = prográmky v matlabu s Bořim, máme předmět OSL = programování v linuxu - příkazová řádka atd... a je docela rozdíl, jak nás tam vyučující oslovuje jako kolegové, a pak příjde Boři s dětma a jeho vejžblechtama XD.

Bořiho vejžbechty:
     "Proč sedíte pod těmi kabáty jako pod mladými oběšenci?" - asi čte Kainara
     "To jdete takhle na diskotéku, skočíte si na záchod, tam si štrejchnete a pak vytáhnete na kamaráda, nebo kamarádku, že víte z hlavy třetí odmocninu z x!"
     "Já když zlobim, tak mi doma říkaj, že jsem člen."
     "Slyšíte jak to vrní?" ... upozorňuje na zaseklý počítač, snažící se marně vyřešit zadaný program.
     "Víte děti, v čem je princip?"
     "Jaká funkce není v nule definovaná?" cotg odpoví někdo "No a je to tam."
     "To je vzrušující ne? Chápate to?" ...rozplývá se nad fungujícím programem, nebo příkladem.
     "To není na n+1! Jí vycinkáme, ne?"
     "Já nejsem sadista na počítače, jenom na děti."
     "Busy, to nejsou jako busy na zastávce."
     "Si zazpíváme zatim ne?" ... matlab je zasekanej... Pec nám spadla ... ozve se ... "To souvisí s tim matlabem." Boři je nadšený.

     Po každém takovémto výroku vetšinou následuje jeho osamocený krátký záchvat smíchu, kterému se smějou všichni přítomní.
     Zejtra navštívím Bořiho na konzultaci, doufam, že mi uzná projekt konečně a nevycinká mě zas XD.

Žádné komentáře:

Okomentovat