pátek 19. listopadu 2010

Uštvaný Kooky

     Čtvrtek byl teda opravdu včera maso. Jak naivní jsem byla, když jsem si myslela, že se podívam na kolej a budu tam mít tak hodinku volna... hahahaha... Od půl osmí ráno jsem byla tak do osmi večer na pokoji asi tak 5 minut, vyházela nějaký věci z baťohu, co jsem sebou nechtěla tahat na hvězdárnu... během poletování sem a tam po pokoji jsem do sebe pohltila několik sušenek a vypadla zas směr školiho ústav. Nějak jsem celej den nestíhala moc jíst... snídani jsem si nějak den předtim zapomněla pořídit... byla jsem tudíž o jablku a vodě XD... no vlastně jsem obědvala taky ještě někdy před 11... no a pak jsem si dala usmolený sušenky... a někdy v pět bagetu ... to je asi všechno co jsem jedla... jo večer jsem v nouzi snědla zbytek sušenek - dvou XD...
     Tak jen tak pro objasnění mého nedostatku času - od 8.00 - 10.30 - cvíko z matiky, 12.00 - 15.00 (měli to bejt do 14.30, ale nějak jsme přetahovali :D) geodézie => měření venku - na mokrym trávníku před školou během deště -> bylo to moooc příjemný XD, měřili jsme délky - pomocí balalatě a pak pomocí nitkovýho dálkoměru... jako napřed jsem totálně nechápala co a jak mam dělat a na co jsme to dělali ... ale dneska při zpracovávání technický zprávy jsem to pochopila dokonce! XD
     Pak jsem teoreticky měla mít chvíli volno, ale chyba lávky... letěla jsem si něco koupit do Billy - tu bagetu - mojí večeři, proletěla jsem kolejí, slupla u toho ty sušenky nějaký aspoň maličko na rozehnání hladu a opět do školy - za Bořim... no bála jsem se, že mě vycinká, ale něco mi tak poradil, proč mi to hlásilo chybu syntaxu a zbytek mi věří, že to zvládnu zprovoznit - musim najít ještě nějaký chyby ... doufam, že se nemýlí XD.
     U něj jsem se zdržela, takže jsem pak rovnou šla na zastávku busů směr Strahov (ve čtvrt na šest jsem tam měla sraza) a překvapivě bus dojel přesně na Strahov ve čtvrt!
     Na hvězdárně na Petříně jsme se konečně setkali s našim vyučujícím, kterého jsme ještě od začátku semestru neviděli. Půlhodinky byl nějakej filmek o vesmíru a nakonec se šlo do kopulí k dalekohledům, v první se báli otevřít, páč si mysleli že prší, v tý druhý jsme měli se aspoň kouknout na Petřín, když bylo zataženo - jenomže hle ono se za tu chvilku skoro vyjasnilo XD => viděli jsme Jupitera a jeho měsíce, nějaký různý dvojhvězdy, trojhvězdy i čtyřhvězdy, hvězdokupy... teoreticky... většinou to byly spíš takový čmouhy, kde jste museli mít velkou představivost, ale Jupiter byl hezkej, i když jsme viděli jenom 3 měsíce místo jeho 4, jeden asi sežrali marťani, nebo ho spíš měl za sebou.


A na koleji jsem se ještě šla kouknout na film od 20.30 na Přelet nad kukaččim hnízdem, takže na pokoj jsem dorazila tak v jedenáct... mrtvá... to byl teda den...

Žádné komentáře:

Okomentovat