sobota 30. března 2013

Zelené a velké věci

Velikonoce jsou tu, skoro. Jsou bílé a tak to má být! ... ???

Hah, ... zas je týden v čoudeli, asi to byl šestý nebo tak něco kolem. Něco moc extra se asi nestalo. Akorát v úterý jsme měli pětiminutový referátky na DPZ a můžu říct, že se můj asi líbil. Neměla jsem moc negetivních ohlasů... ale ono to je v podstatě jedno. Nešla jsem poprví na tělák, páč jsem nechtěla úplně provokovat záda, i když nevim, jestli to bylo k něčemu dobrý. Uvidim, zda-lipá půjdu příští týden...

Kvůli rehabilitací, který navštěvuju už asi 3. tejden, jsem byla nucena zůstat v našem krásném hlavním městě až do pátku. Bylo to poprvé tenhle semestr, jinak jsem se vždycky vypařila už ve čtvrtek po škole. Chtěla jsem původně zajít večer na jednu přednášku za jedním lesním tvorem, ale ten tvor si nezodpovědně jel už domu... No, tak jsem si otevřela lahev vínka a začla jsem dělat zrpávu do školy. Plánovala jsem si, že nějak tak nezajímavě strávim večer a brzo zalezu do postele. Hm hm.... vyvinulo se to trošku jináč.
Byl zelený čtvrtec, a proto by se mělo prej pozřít něco zeleného. K večeři jsem měla zelenej okurek, ale to nebyla poslední zelená věc. Kvůli jednomu nečekanému návštěvníkovi se šlo do hospody. U Pětníka jsem ještě za celou tu dobu, co pobývám v Praze, nebyla. Dost zvláštní XD ... Prostě to byla premiéra. Já jsem skončila pouze u třech piváků a 3 zelených, u čeho jiného v tento předsváteční den XD ... jsem to ale ožrala, začít s vínkem a pak pokračovat takhle XD.... Aspoň, že jsme nemusely se spolubydlou platit útratu, citily jsme se ale nesvé drobně, nejsme na to zvyklé :D
Bylo to velice zajímavé ... už jsem se ale zas vůbec nevyspala XD

co já to dělam??? hih :D

Žádné komentáře:

Okomentovat