sobota 9. února 2013

Architektonické volno

Běží to běží, kolem dokola a okolo. Dny volna zprvu vzácné, dlouhotrvající, se postupně zkracují. Stávají se z nich chvíle běžné, alespoň dočasně. Mihají se stále rychleji, že je stále těžší je zaznamenat... Co jsem to včera vlastně dělala? A dělala jsem vůbec něco? Paměť se ukolébávává, usíná, pracovat přeci nemusí, tak co by se namáhala.

Už si vážně nepamatuju, co jsem dělala před týdnem. Je to už dlouho. Ale opravdu se celou tuto dobu pouze nepoflakuju od ničeho k ničemu. Tak to bylo zpočátku, kdy jsem ještě nevěděla, co si s volnem počít. Nic se nemusí, když byly všechny povinnosti už odbyty. Kam se vrtnout?

Jelikož asi po měsíci učení na zkoušky, jsem svůj životní prostor příliš neudržovala, byla nutná důkladná očistka. Očistka proběhla v pořádku.
Už delší dobu jsem dumala, že bych si svůj skromný prostor nějak předělala, protože se naskytly věci, které tady už nemusím mít. Věci se postupně daly do pohybu. Vyklízení, vyhazování a přemisťování je stále v plném proudu. Příští týden, doufám, by se tato hejbající se škatulata měla konečně usadit. Snad se to podaří. Díky vyhazovaným a přemisťovaným věcem se mi tu uvolní prostor, který však nechci nechávat prázdný. Rozhodla jsem se, že si pořídím pana Pytlíka :D ... na válení a tak... :)

Krom hraní na architekta v reálu si občas zahraju na architekta virtuálního. Nějak mě napadlo, že bych si zas po delší době mohla zahrát Minecraft. Než jsem se s ním blíže seznámila, moje mínění o této hře nebylo vysoké. Hraní si s kostičkama? Jako co to má být? To může někoho bavit, kdo není v předpubertálním věku? ... jasný že jo XD

Máte vygenerovaný nějaký fešný svět, kde jsou lesy, hory, pouště a různý jiný oblasti, záleží jen na vás, kde se usadíte a vybudujete si svůj příbytek. Z čeho? No z toho co si nakutáte, vyrobíte. Seženete si dřevo, vyrobíte základní nástroje, pozabíjíte nějakýho vepříka pro jídlo, ovečky, aby jste si vyrobili postel... Je toho dost na práci, když začínáte s prázdnýma rukama. Pokud si nedáte mírumilovnou úroveň, tak se v noci ještě k tomu všemu objevují příšery, které se vás snaží zabít, aby to nebylo zas tak easy XD
Můžete si stavět jen tak sami, nebo můžete přes net s kýmkoli chcete. 
Existuje také typ světa, tzv. creative mode, kde nemusíte nic kutat, ale máte všechny materiály a výrobky k dispozici v neomezeném množství a ještě můžete i lítat :D
Dřív jsem si stavěla jen tak v creativu a lítala sem tam pro nic za nic... Ale asi před týdnem jsem na popud jednoho kostičkáře vstoupila do vícehráčské hry, kde jsme už nemuseli začínat od začátku, mnoho desítek hodin už bylo odehráno a suroviny a výrobky získány a vyrobeny. Hned to všechno bylo samozřejmě jednodušší. Stačilo si akorát najít nějaké pěkné místo na stavbu. Vyhrál to hrad. Vydali jsme se do kopců, hledat ten správný. Kopec byl nalezen a hradu položen základní kámen.

K dnešku je hrad spíš takový hradní komplex stojící na třech kopcích společně propojený mosty. K hradu náleží ještě ohrada se slepicemi a pěstírna obilí XD... a mimo jiné i brána do pekla :D
Co dál? ... možná propojit s dalšími kopci... (:


Tímto se tak bavím, když zrovna nečtu. Po dokončení poslední zkoušky jsem se pustila do papírovitého tlusťoučkého mazlíka, kterého jsem obdržela pod stromek. Téměř 1000 stránek buclatou knížku mám už z půlky spořádanou a to čtu jen občas... Nevim, jak to dělam, to ono nějak samo XD

Včera jsem konečně neseděla na zadnici doma, ale vyrazila se trochu provětrat. Bylo tak krásně... chumelilo. Po couračce venku přišlo na řadu krátké ohřání se a pak se vyrazilo na pizzu. Snad se nás v Praze sejde víc než tři, ale i tak to bylo fajné :D

Žádné komentáře:

Okomentovat