sobota 24. listopadu 2012

Pražení

Pražením trávím dny oddělující devátý a desátý týden školní...

Den páteční jsem strávila celý na nohou pobíháním po všemožných i nemožných obchodech. Docela rychle jsem si uvědomila, jak nenávidim nákupní centrum Chodov. Tak nepřehledný, složitý a neuvěřitelně násírající komplex jsem neviděla... Dostat se někam, kam zrovna chcete, je během na hodně dlouhou trať. Zvlášť když schody k přemístění potřebné, jsou jen čirou náhodou úplně na druhé straně. Musíte pak projít uličkami, kudy jste procházeli už nejmíň 5x. .... úmorné...

Asi 7 hodinové courání necourání mě solidně zlikvidovalo.

I přesto jsem nevyrazila pod příkrovem tmy rovnou do postele, ale do víru velkoměsta do okolí největšího náměstí, které tady lze objevit, pojmenovaného po Lucemburském velikánovi. Kousek pod ním jsem ve společnosti stejně divného stvoření jako jsem sama navštívila další čajově čoudově orientované doupě. Pár hodin popíjení, počuzování a rozebírání společenské situace bylo velice příjemné. Po vyhazovu před desátou hodinou večerní jsme se přemístili na druhou stranu řeky na Anděla. Courání po téměř prázdném nákupním centru mělo drobně jinou atmosféru než dopoledne či odpoledne. Jenom Tesco bylo docela solidně nacpané. Před jedenáctou jsme se vydali svými cestami. Já jsem solidních 10 minut čekala na trmavaj, nějak se mi nechtělo jezdit metrem a ještě s přestupem. ... už po půl dvanácté jsem odemykala dveře koleji.

Dneska. Ven jsem šla akorát večer na nákup večeře. Jinak jsem celý den hnila na pokoji. Kromě vaření oběda v kuchyňce, velice náročné polívky z pytlíku XD... Předělávala jsem znova výkresy na ZPST, ale do pohledu na čelní stěnu baráku jsem se opravdu nepustila, ani nevím, jestli mam dělat jako pohled na celej panelák, nebo jako nemusim XD... to by bylo tak na A1 .... XD Upravila jsem taky vrácenou zprávu z fotky a pustila se do tvorby zprávy na fyziku...  hm hm.. hm...

Taky jsem se konečně dozvěděla, jak jsem hloupoučká, to je hezké XD.... haha...

Asi si pustim nějakej film a vezmu si k tomu kozlíkovského kamaráda a kukuřičný výrobek... Zítra musim dělat zas tu fyzikální zprávu a odpoledne bych konečně měla zavítat do kina :D ... aspoň se budu moct ulejt ze školní tvorby XD.... 

Tyjo, mám nějakou podezřele dobrou náladu, doufam, že mi to dneska vydrží XD....

2 komentáře:

  1. Dobrá nálada!! :D Joooo!! To jsem tady dlouho neviděla. :D Co jsi tam v těch obchodech tak dlouho dělala? XD
    Mně v pátek stačily cca 3 hodiny pobíhání po krámech s Honzou a už jsme byli z toho pěkně zmožení.
    Poslední dobou jsem se bavila s několika kamarádkama, že jsem už nebyla několik let v kině a začíná mi to chybět....doufám, že se do kina dostanu aspoň na Hobita!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně s ní došlo i na mě XD... doufam, že mi to chvíli vydrží - aspoň do konce světa XD
      Ale tak, sháněly se třebas vánoční dárky :), taky jsem pak byla mrtvá a už do obchodu dlouho snad nebudu muset páchnout XD...
      Byla jsem včera na Looperovi, dle doporučení Méďina a musim uznat, že je to dobrej film, příležitostně se na něj podívej :)

      Vymazat