čtvrtek 25. října 2012

Interference vládne světu

     Týden s pořadovým číslem pět byl specifický svým svérázným průběhem v rámci školní výuky. Z pětidenního normálního běžného pracovního týdne, bychom měli navštěvovat školní zařízení 4x do týdne - od pondělí do čtvrtka. Také to tak většinou je, krom tohoto týdne. Do školních škamen jsem musela pouze v pondělí a v úterý. Na středu byl vyhlášeno děkanské volno z důvodu Dne otevřených dveří. Středeční výuka se přesunula na dnešek. Náhoda tomu tak asi chtěla, že v lichý týden nemáme dopolední 4 hodinové cviko a odpolední dvouhodinové nám odpadlo. Zůstala nám pouze dvouhodinová přednáška, na kterou krom jedné extrémně poctivé studentky hádám nikdo nešel...

     Původně bylo mým plánem opustit území našeho skvělého hlavního města již odpoledne dne středečního, ale ne zrovna dobré zprávy tyto mé plány změnily. Do Klacíkova jsem se vrátila až dnes dopoledne.

     Pondělí proběhlo normálně. Tělák jsem úspěšně přežila. Cviko od dvanácti z Maky bylo dobrovolné. Dobrovolně jsem tam tedy šla a odevzdala vypracovanou druhou úlohu a jelikož jsem nejhodnější (nevim jestli nejsem tak trošku hloupá... možná maličko) pomohla jsem zdolat výpočty druhé zprávy jednomu lenochovi...
     Po obědě v podobě neplněných knedlíků politých podezřelou sklovitoplastickou hmotou borůvkového žahoura jsem se odebrala na přednášku z Maky. Díky odpadnutí přednášky z Mapka jsme mohli mít cvičení už od čtyř do šesti a ne od šesti do osmi. Byla jsem tam tak děsně šikovná, že jsem místo dodělávání DKM - digitální katastrální mapy si to celé posr*la... když člověk blbě transformuje... XD... naštěstí jsem měla zálohu na svém pc a mohla jsem tak práci večer dohnat.

     V úterý od desíti byla tradiční přesnáška z fyziky. Navazující přednáška z Mapka odpadla také tento den. Po jídle jsem šla na nějakou tu hoďku na kolej. Přečetla jsem pár kapitol Střetu králů a dokonce udělala i něco na fyziku na prezentaci.
     Od tří bylo hodinové cviko ze šutrologie, naše skupinka se zredukovala na 5 kusů. V hodinové pauze jsme si došli nakoupit do Blily. Na závěr dne byl fyzikální seminář. Už se těším na další týden, kdy máme referát my... achjo... mooooc se těšim
     Večer jsem se dozvěděla moc fajn zprávy a kvůli tomu, a tak celkově jsem neměla moc chuť dřepět na koleji. Zkusila jsem proto znovu zorganizovat akci s názvem Hospoda a hle... ono se to konečně povedlo!

     Ve středu jsem šla do školy, i když ne do školy. Sešly jsme se s kolegyní a několik hodin strávily zábavou ve tvorby referátu na téma Lokalizace interferenčních proužků... prostě samá interference. Téměř 6 hodin ve společnosti vln a jejich skládání bylo vyčerpávajících... Nevím, jak jsem se donutila pokračovat v práci i na koleji. Ale i tak toho chybí udělat moc a moc... navíc budemem psát v pondělí testík z maky... Na něj se také musím připravit... hmmmm.... první test tenhle semestr.. chich


... Jdu si číst :D... Už ne Střet králů, ten je již minulostí, předemnou jsou neznámé vody Bouře mečů :D

2 komentáře:

  1. Pomohla jsi lenochovi? Doufám, že pak za to budeš chtít aspon něco na oplátku! :D
    A co ty zprávy? Jak to teď vypadá? Je to už lepší?

    Jinak já nakonec ve středu ožila, tak jsem jela do Ústí a ve čtvrtek jsem už byla ve škole. Sice trochu kašlu, trochu hůř se mi dejchá a beru pořád léky, ale už jsem ráda, že zas mám co dělat...i když možná až moc. XD Mám teď strašný resty díky tý skoro 14denní nemoci. :/
    Jinak chystám se tu v Ústí vyrazit o víkendu do čajovny, už se docela těším, nějak dlouho jsem tam nebyla.
    Jinak závidím ti akorát to, že si čteš, co chceš...já teď zase čtu povinnou četbu, momentálně jsem začla číst Na větrné hůrce a překvapivě se to zatím čte dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jsem zvědavá, jestli za tu svou výpomoc něco dostanu XD... nechám se překvapit, kdyžtak mám aspoň u koho žádat pomoc naoplátku :D

      Zprávy vypadají naštěstí již příznivěji...

      To víš, vypadnout na takovou dobu ze školy je naprd, pak se musí akorát všechno dohánět, ale ty jsi mocná Simča, ty to zvládneš ;)

      Sice můžu teď číst a v podstatě kdykoli, co chci, ale pak mám nutkání nedělat nic jinýho. Čtení knížky, která tě baví, je hrozná věc, když jiné povinnosti volají XD

      Vymazat