pátek 4. května 2012

Ještě čtyři

     Předcházející dny, kdy jsem se usilovně snažila nandat si něco do hlavy, přinesly kýžené ovoce. Musím udělat "už jenom" čtyři zkoušky, jupí hej XD...


     O prodlouženém víkendu jsem se opravdu snažila EMEG naučit. Neustále tu ale byly nějaké sabotáže ze strany mého druhého líného já, které tento semestr vystrkuje růžky více, než jsem na něj zvyklá. Že jsem se doma toho příliš nenaučila, s tím jsem se docela smířila. Ale plánovala jsem si, jak se na koleji všechno doučím, doženu. Mé líné já, které po příjezdu do našeho v podstatě hlavního města, koukalo neustále z okna otevřeného dokořán na tu nádhernou večerní atmosféru rozkládající se všude kolem v záplavě zeleně, mě nenechalo se v klidu ponořit do hlubin učení. ... šla jsem ven...

     Nadešla středa. Dopoledne jsem vyrazila na poslední tělocvik tohoto semestru. Už je konec. To je konec... Od tětivy jsem si na rozloučenou omlátila roztomile ruku. Ještě že jsem měla tílko, hned to líp vyniklo XD A dostala první zápočet.
     Na odpoledne jsem si krom oběda naplánovala i návštěvu školního ústavu, protože jsem chtěla odevzdat dva úkoly z matiky. Kočka tam samozřejmě už nebyla a sekretářka měla dovolenou, tak jsem nechala úkoly někde u takých týpků, kteří prý zastupují sekretářku, tak doufám, že se neztratí. Od čtyř hodin jsme psali zápočtový test z IGS2 - deset otázek vztahující se k Microstationu, v kterém jsme celý semestr pracovali. Nemohli jsme si radit, ale mohli jsme během těch deseti minut koukat kamkoli jsme chtěli. Stejně to byla taková tipovačka. Fakt se mi chtělo smát, když jsem po skončení testu zjistila, že mam 20/20... XD Protože jsem měla už odevzdané a ohodnocené všechny úlohy a splněn test, dostala jsem klasifikovaný zápočet. První a asi jediné A v tomhle semestru :D
     O večeru jsem měla opět naivní představu, že se budu konečně učit na tu zítřejší zkoušku. Někam razit jsem chtěla až další den večer, až nebudu muset nic dělat. Vlády se však opět ujalo mé druhé líné já a já šla do čajovny XD ... do čajky ve dvou na vodnici? ... hmmm... to byla zhulenost XD... a asi si tam příště budu muset vzít notebook, tak out jsem se už dlouho necítila :D...

     Čtvrtek. Dopoledne jsem se konečně koukla na EMEG, bez výmluv. Něco jsem si doprojela, na něco se rovnou vyprdla a nechala plavat v proudu nevědomostí. Po obědě v narvané menze jsem se přemístila do míst školních škamen. Před druhou hodinou odpolední jsem stihla ještě zaběhnouti k oblíbenci na geodézii, abych konečně odevzdala poslední zapomenutou zprávu. Asi od čtvrt na tři jsme v posluchárně, kde bývá obyčejně v tuto dobu přednáška, psali předtermín.

- pojmy: polarizace, interference, modulace
- blokové schéma fázového dálkoměru
- požadavky přesnosti prvků fyzikální redukce, odvodit požadavky na přesnost t, p, e
- snímání kruhu u ET
- Biot-Savart v geodézii
- určení polohy pomocí GNSS, rozdíl mezi kódovým a fázovým měřením
- chyby ovlivňujííc přesnost u GNSS
- obsah signálu u GNSS

     Bylo nás 7. Měli na to být dvě hodiny, ale co tam takovou dobu psát? Za hodinu jsem to odevzdala.
     V půl pátý jsme měli sraz v devátém patře u předních výtahů a nebo jsme si měli najít nějakou volnou učebnu. Každý si s ním šel na chvíli pokecat. Ale spíš než ústní to bylo doopravení písemky a oznámkování. Já jsem šla jako poslední ještě s jednou neopravenou spolučekatelkou. Šly jsme najednou. Kdyby jsme šly každá zvlášť asi bych dostala místo B taky A, ale co ... je mi to docela šumák, hlavně že to mám :D... možná kdybych na tom A dost trvala tak by mi ho nakonec dal, ale netrefil se mi rozhodující otázkou do mých znalostí, tak jsem něco nakonec vyvařila ale nic moc, holt jak bych já mohla někdy dostat A ... vždyť A je trapný XD ... kéž by byly i další zkoušky takto v klidu... achjo...

     Dnes, i když není škola, tak jsem zůstala v Prá-ze. Nach Hause fahre ich tomorrow... fakt už neumim německy ... morgen! XD Heute gehe ich na Majáles, chňa chňa.

     Už mi chybí "jenom" 4 zkoušky. Akorát na jeden předmět nemam ještě nárok na zápočet, protože mi stále chybí dvě úlohy z pěti, ... a netušim jak na ně XD...

Žádné komentáře:

Okomentovat