čtvrtek 24. května 2012

Hřebínek

     Včera od jedné hodiny odpolední jsem se zúčastnila tříhodinového sezení v posluchárně C-217. Matika čtyřka, zkouška. Aby toho nebylo zrovna málo, dostaly jsme 6 příkladů. Na netu kolovalo několik zadání z předchozích let. Se třemi příklady v testu obsaženými jsem si předem potykala. Bohužel, co čert nechtěl i v nich jsem měla chyby XD...
     Že jsem udělala 6 úkolů z 8 se mi hodilo leda tak k procvičení pár typů příkladů, které se vyskytovaly i ve zkouškovém testu, žádný bod navíc mi to nepřineslo. Z úkolů jsem získala 30 bodů a ke zkoušce šly body nad 30, byla jsem na nule...

     Když se to tak veme, písemka nebylo těžká, ale 6 příkladů na 3 hodiny je stejně docela dost, celou dobu jsem počítala jak mourovatá a stejně jsem si to nestihla po sobě ani zkontrolovat. První část - teorie byla na 10 bodů, hlavní písemka na 80. Z teorie jsem získala 4.5 bodu.

     Dneska od půl desáté jsme se mohli dostavit pro výsledky.  Dostavila jsem se. Odnesla jsem si pocit, že jsem línej lempl - vzala jsem si E. Kdybych se sr*la z těmi dvěma zbylými úkoly, které nevím, jak se přesně řeší, mohla jsem mít D. 54.5 bodů ... od 50 bylo E, od 60 D ... atd. ... to je ale radikální rodíl mezi E a D... jsem asi lenoch...

     Zkoušku dala podle odhadu asi třetina lidí. ... to mam ale radost z týhle zkoušky... juch... asi se začnu chlubit...

     Jinak jako pomůcky jsme mohli mít skripta a ještě jednu pomůcku - scvaklé papíry - buď přednášky, nebo cvičení nebo něco jinýho :)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat