čtvrtek 23. února 2012

Z kopce, do kopce

     Hm, hm další týden je v čoudku. Naštěstí je teprve druhý. Tato skutečnost mě jedinou trošku uklidňuje. Já jsem v podstatě vyrovnaný člověk, jenom kdyby všude kolem dokola nebylo samé vyrovnání. Se mi zdá, že vyrovnání ovládá svět. Nic jiného neexistuje, pouze ono.

     Včera se udála na zdejším místě taková menší akcička... no... trošku se protáhla, sice jsem nakonec zbaběle utekla, ale ani trochu toho nelituju XD... byla sranda :) ... ehm XD ... jenom kdybych se dneska neprobudila jako trotlík tak brzo a celej den kvůli tomu neusínala, vždyť jsem měla školu až od dvou, tak proč se musim probudit už v 9 ?...

     Jsem já to ale lenoch, na úkoly a úlohy nějak kašlu a očividně mi to zatím nevadí. Teda jako snažila jsem se o něco, ale nevychází mi to, tak proč si kazit náladu, že? XD

     Příští týden, třetí, do třetice dobrého či zlého, bude zahlcen kulturou. Nevím, jestli slovo zahlcen je to správné... Proběhne další ročník tradičního Gay plus plus, omlouvám se, myslím G++ a díky Lesnímu tvoru se chystám na jeden koncertík, už mám docela abstinenční příznaky. Přijedou k nám japončíci! :)


     ... hmmm asi si půjdu raději číst, chich ^-^

Žádné komentáře:

Okomentovat