sobota 24. září 2011

Zdrhající mozek

    Uběhl pouhopouhý jeden týden a už mám mozek na útěku.

     Mozek mi nezačal utíkat hned v pondělí ale teprve včera. A jak k tomu došlo? Asi vlivem působení povětrnostních podmínek okolního prostředí...

     V neděli, jak jsem se tady už zmiňovala, jsem se odstěhovala pomocí čtyřkolového dopravního prostředku s osobním řidičem do našeho skvělého úplně nejhlavnějšího města, na Bubenečskou kolej, kde jsem strávila už minulý rok, i na stejný pokoj. Docela malý pokoj pro tři lidi, minulý rok obývaný převážně ve dvou, se opět zaplnil třemi obyvateli.
     V pondělí jsem zamířila do školním škamen až na druhou hodinu, protože tenhle semestr nemam od rána, kromě útěrý, kdy mám od osmi. Nemám sice od ranního kuropění, ale za to až do večera, do šesti, sedmi, osmi... takže je celej den v háji zeleném. Protože byl sudý týden, měli jsme kromě dvouhodinového cvičení z Teorie chyb a vyrovnávacího počtu i cvičení z Fyziky 2, naštěstí jenom úvodní hodinu.
     Když jsem v neděli dorazila na kolej, myslela jsem si, že se normálně připojím k netu přes kabel, ale nešlo to, naštěstí byla v provozu alespoň wifina. V pondělí jsem se nemohla přihlásit ani na ni... ani v úterý nefungovala... v úterý jsem se však rozhodla vytrvat a internet konečně vyřešit, protože jedna částečně funkční zástrčka na tři lidi opravdu není mnoho. Místní ajťák se switchem naštěstí problém vyřešil asi do půl jedný.
     V úterý jsem měla od osmi až do sedmi večer a přes oběd dvě hoďky na jídlo. Dopoledne byla na programu fyzika, seminář a posléze přednáška. Odpoledne byla dvouhodinová přednáška z matiky a téměř tříhodinová úmorná přednáška z C++.
     Prostředek týdne, středa, byl ve znamení cvičení, opět od desíti. Na geodézii jsme šli měřit ven výšku stožáru a trošku jsme to protáhli, protože jsme si trošku popletli stožáry XD. Další cvíka byla už u počítače z C++ a z Interaktivních grafických systémů - program Kokeš. Končila jsem tentokrát brzo, už v šest ... ale usínala jsem XD
     Ve čtvrtek jsem měla od devíti tělák - pinčes. Odpoledne měla škola normálně začínat od jedný. Přednáška z gd tříhodinová odpadla, tak jsme měli mít až od čtyř, ale odpadla i přednáška z Teorie chyb, a tak jsme měli pouze poslední přednášku od šesti do osmi ze Základů práva... aspoň že jsem si večer zprovoznila televizi XD...
     Poslední den týdne bylo opět od desíti, jediné cvíko z matiky, dvouhodinový. V tento den mi začal pomalu utíkat mozek, prvním příznakem toho byla neschopnost vytvořit společného jmenovatele 8 a 4 ... 32 to fakt neni XD... Cesta autobusem domu byla úmorná, narvanou karosou. I když máte místenku, stejně tu není jistota, že si sednete, nebyly tam totiž čísla sedaček... Já jsem naštěstí seděla.
     Večer se mi konečně bolest v krku vrazila do hlavy ... mozek mi pomalu uniká do okolí... a to je dneska tak hezky venku... vrrrr

     Jak bych zhodnotila první týden a nový semestr??? Bude to hrůza, bude to humus, fuj. Prostě jestli to dam, hlavně to céčko a ty chyby tak budu borec... fakt se docela začínám obávat... na co jsem se to, probůh, zas dala??? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat