úterý 3. května 2011

Achich ouvej

     Je to tu, tentokrát cosi jiného než před pár dny :D ... něco mnohem horšího než je být cet. Konec semestru se blíží mílovými kroky, a to znamená kolektizace zápočtů v našich milých sbírkách a s tim související učení, či přesněji mučení.

     Zápočtové písemčičky se příblížily. Dnešek byl ve znamení dvou. První byla ájina, no snad jsem ten test napsala na víc než 35 bodů (z 50), které jsou podmínkou udělení zápočtu, samozřejmě bude následovat i ústní zkouška, ale to se snad nějak bude dát dát... XD
     Druhý testík byl z fyzikálního semináře, který když se splní, jak jsem již zmiňovala před pár měsíci, kdy jsem se na něj přihlašovala, tak nám bude odpuštěna početní část zkoušky, což by se docela hodilo, bohužel, jak to tak vypadá, tak ho asi nesplním. Podmínkou zápočtu je napsání testíku. Na přednášce minulý týden nám řikal, že to bude testík jenom tak na 10 minut na teorii, třeba jaké má složky zrychlení nebo tak. A houvno vážení, jak jinak, byl tam jeden příklad a odvození - pravda nebylo to nejtěžší, a kdyby se na to člověk podíval asi by to napsal dobře... jenže jak to měl človíček čmuchat, že budemem psát z tohoto??? Asi má student umět vše, jak jinak. Chce být přeci inženýr ne? - aneb věta jakou se ohání náš milý fyzikář... (přesně takhle jsem si představovala vysokou školu).
     Takže jsem velmi optimisticky naladěna. Naštěstí tento týden mě doufám žádná písemčička ani testík nečeká. No, ale měla bych udělat úkol na matiku, abych dostala zápočet.

Příští týden bude taky velmi vzrušující:
po zápočťák z geodézie s kalkulačkyho přístrojem
út druhý pokus - oprava testíku z fyzikálního semináře
st volno... takže mučení na další dny
čt vyzvednnouti si zápočet z fyziky
třetí zápočťák z matiky, zápočťák na počítačích z geodézie

     Aspoň, že jsem dneska obdržela zápočet z databází a odevzdala druhý rys na kongo, snad mi ho nevrátí a příští týden mi dá zápočet, hodil by se XD

     Zkouškové období se asi opravdu šmahem blíží, jelikož jsem přihlášená už na dvě zkoušky:
16.5. DASY - předtermín ve zkouškovým už, ale nepočítá se nám do tří pokusů ... takže opravdu zkouška, ale bylo by to hezký mít z krku hned první den zkouškovýho jednu zkoušku
19.5. KOGG - nebo-li druhá zkouška - ve čtvrtek, kongo, konstruktivní geometrie ... snad jí dam ať mam pak dost času na dobývání geodézie, matiky a fyziky ... kníííík

     Ale nakonec něco mimoškolního na zahnání chmur... zítra si zajdu vyzvednout sluchadla :D, už nebudu muset používat peckoviá sluchátka od mp3 ... to bude maso... no nic XD


bože proč tu furt rozebíram jenom školu? mě to fakt nebaví... vrrr... člověk furt dělá jenom věci do školy a nemá čas na nic jinýho...

Žádné komentáře:

Okomentovat