pátek 29. dubna 2011

Poslední náctiletý den

     Je to zvláštní pocit vědět, že zítra už bude všechno jinak. No pravda, ne všechno, ale podstata se změní. Už nebudu ten samý člověk jako uplynulých 9 let a 364 dní. Budu muset jiskřit nezávislostí, samostatností a moudrým chováním, jak jsem si jako malý špunt představovala dospělého jedince. Asi to nezvládnu ze dne na den... ale časem možná ... XD ... taky ne :)

     Dneska jsem dostala předčasné dárky. :D Lepší jsem si snad ani nemohla přát. Sice jsme psali dneska druhý zápočtový test z matiky, na který jsem se jak cvok připravovala celé poslední dva dny a včera mi tak šibalo, že jsem ty ukázkové testy chtěla nejradši hodit z okna, prostřelit je za letu životu nebezpečným pohledem a sednout si tiše do kouta a vůbec nic nedělat. Naštěstí nebyly tyto dny utrpení a přemáhání zbytečné, dneska jsem je proměnila ve 24 bodů z 24 !!! Typ příkladu který mi zaboha nešel, jsem tam jako zázrakem neměla. Vypočítala jsem první příklad za 4 body, pak za 8, pak druhý za 8 a nakonec se vrátila k tomu za 4... totálně jsem netušila, jak to mam z integravat, teda tušila maličko, ale nechtělo se mi počítat milion integrálů per partes... ani jsem netušila, jestli je to potřeba, asi nebylo ... něco jsem jakoby odvodila, nějaký ten výsledek, ale spíš to bylo vycucávání z prstu... chvíli jsem váhala jestli to mám zatrhnout, ale nakonec jo... holt kdyžtak ztratim jeden bod no... dala jsem to tam a mohla celkem spokojeně vyčkávat událostí příštích. Tři příklady mi vyšly, já jsem si je nějak ani nekontrolovala - počítala jsem je opravdu krůček za krůčkem a nějak mi vyšly (byly v možnostech odpovědí) a ten přeskočený příklad za 4 body jsem si prostě tipla.
     Test jsme psali před přednáškou, od osmi hodin (přednášku máme od devíti). Měli jsme to odevzdávat asi v 8.50, ale nechal to ostatní dopsat asi o 15 minut dýl, já jsem se toho testu zbavila mezi prvními. Přednáška proto začala asi ve čtvrt (byl ještě odnést testy, aby je dali ajťáci do compu a výsledky byly na AMOSu). Nevim, jestli Šolc byl tak zblblej, nebo to udělal záměrně, ale přednášku skončil o hodinu dřív. Nějak tomu nikdo nemohl uvěřit, tak jsme velmi opatrně a pomalu, oproti předchozím přednáškám, vytráceli pryč, kdyby mu náhodou došlo, že ještě končit nemáme. Nic však neprohlásil stylem: "Vraťte se, vždyť ještě máme hodinu!" a tak jsme opustili přednáškový sál a posléze školní budovu.
     Ještě během přednášky asi po čtvrt hodině od začátku, přišla jedna holčina nadšená, že má 24 bodů, i když tipovala oba příklady za 8 bodů... měla štěstí jak blázen :) ... tak prý už jsou výsledky na netu. Tak jeden notebook s netem koloval skoro po celém sále a skoro všichni prouzkoumávali své výsledky. Já jsem se podívala poprvé a výsledky tam ještě nebyly, podívala jsem se podruhé asi za 10 minut a stále nic, nakonec jsem se podívala potřetí, a jak se říká do třetice všeho dobrého a zlého, tam ty výsledky byly! Byla jsem celkem spokojeně smířená s tím, že budu mít těch 19 bodů, páč ten tipnutej mam určitě špatně... a hle ono to bylo dobře!!! A máááááám plný počet!!! Chňa chňa chňa XD ... neuvěřitelné ... takže takové dva krásné dárky jsem dneska dostala...
Děkuju moc, jestli to má někdo na svědomí XD

tady je ten test, co jsem měla kdyby jste si ho chtěli zkusit... kdyby někdo chtěl řešení, taky ho mám ;)
...

     Tak jsem dorazila z velkoměsta do našeho maloměsta, geniálně jsem si vzala s sebou deštník a dobře jsem udělala, akorát pršelo, když jsem šla domu. XD Cestou jsem v buse málem chcípla, jak tam pražilo sluníčko, ale naštěstí zalezlo, tak jsem mohla v klidu pokračovat ve čtení. Pokračovala jsem tak usilovně, že jsem knížku dočetla, byl to hezký konec Poslední hlídky... ehm.... nechce Lukjaněnko třeba napsat pokračování? :D
     Na konec přidávám ještě jeden obrázek, který mě zase přepadl na devianu ... je fakt nebezpečný se tam tak osamoceně toulat ... hmm ... má hezký kalhotky XD
... hm... a ještě jeden týpeček tentokrát pro dlouhovlasofily :)

Žádné komentáře:

Okomentovat